جلسه بررسی سرویس مدارس منطقه 12 با حضور شاه منصوری

تهران (پانا) - حمید شاه منصوری ، مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 در جلسه با مدیران مقطع ابتدایی در بحث سرویس ها گفت مطابق بخش نامه ها و آیین نامه اجرایی سرویس عمل شود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بررسی سرویس مدارس منطقه 12 با حضور شاه منصوری

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12، جلسه مدیران مدارس ابتدایی در رابطه با سرویس مدارس بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حمید شاه منصوری مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 ضمن تشکر از زحمات مدیران در بحث آموزش های مجازی در سال تحصیلی گذشته و روند ثبت نام در سال تحصیلی پیش رو، بر عدم دریافت هر گونه وجهی در هنگام ثبت نام از اولیاء تاکید کرد و از آنان خواست در بحث سرویس مطابق بخش نامه ها و آئین نامه اجرایی سرویس عمل کنند.

وی افزود: همچنین لازم است مدیران محترم در خصوص هزینه سرویس حمل و نقل دانش آموزی بر اساس 6 ماهه اقدام کرده و پس از محاسبه باقیمانده پول سرویس حمل و نقل دانش آموزان را به اولیا برگردانند.

در ادامه نجفوند، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس ابتدائی، ارجاع دانش آموزان به مرکز مشاوره خانواده جهت بهره مندی از خدمات مشاوره ای با توجه به مساله کرونا، هویت یابی جوانان، ناسازگاری دوره بلوغ را خواستار شد.

نجفوند در ادامه افزود: مدیران محترم پس از دریافت مفاصا حساب قرار داد سرویس( 6 ماهه) از پیمانکاران سرویس حمل و نقل دانش آموزی نسبت به تسویه و گزارش حسن انجام کار پیمانکار اقدام کنند و ضرورت دارد مدیران محترم مدارس دولتی و غیر دولتی منطقه برای سال تحصیلی 1400-1399 تا ابلاغ آئین نامه اجرایی سال جدید سرویس حمل و نقل دانش آموزی از هرگونه مذاکره با پیمانکاران سرویس بدون هماهنگی با منطقه اجتناب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار