برگزاری ستاد فعالیت های تابستانی منطقه 12

تهران (پانا) -– جلسه ستاد فعالیت های تابستانی با حضور حمید شاه منصوری، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه12 و اعضای ستاد فعالیت های تابستان و اوقات فراغت با شعار هر دانش آموز یک مهارت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ستاد فعالیت های تابستانی منطقه 12

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه ستاد فعالیتهای تابستانی، با حضور حمید شاه منصوری، مدیر آموزش وپرورش منطقه 12 و اعضای ستاد فعالیت های تابستانی، درسالن شورا منطقه برگزار شد. دراین جلسه، بعد از تلاوت کلام الله مجید، شاه منصوری ضمن عرض سلام به همکاران، موفقیت های مختلف درحوزه معاونت پرورشی، به خصوص کارشناس مسئول قرآن وعترت ونماز که پیگیر امور مسابقات قرآنی منطقه بودند تبریک گفت.

وی اضافه کرد: همکاران در حوزه های مختلف هرساله باعث دلگرمی و رشد ورونق منطقه هستند. وی افزود: قطعا فعالیتهایی که در زمینه های فرهنگی و پرورشی انجام میشود و زندگی دانش آموزان تحت الشعاع این امور قرار می گیرد، باقیات وصالحاتی است برای همکارانی که در این امور فعالیت دارند.انشاالله که خداوند اجر اخروی برای این عزیزان قائل شود.

مدیر منطقه12 در بحث تولید محتوا از همکارانی که در این مورد تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد. وی تصریح کرد: با توجه به ایام تابستان که دانش آموزان باید از این فرصت استفاده کنند، بر ارتقاء مهارت دانش آموزان با رعایت موازین وپروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

وی افزود: رعایت ایمنی واصول بهداشتی در اولویت است. در مرحله بعد بیشترین وبهترین استفاده از ظرفیت شبکه شاد است و به نظارت در شیوه اجرا در فعالیتهای کلاس های تابستانی اشاره کرد.

شاه منصوری تصریح کرد: مهمترین بخش در هرسیستمی بخش نظارت است. خروجی سیستم زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که نظارت و ارزیابی به نحو احسن انجام شود. چون با سیستم آموزشی زنده سر وکار داریم به دو نظارت بالینی و پایانی در حین اجرا نیاز است. مهارت آموزی در تابستان فرصت مغتنمی است که بتوانیم کار مثمر ثمری برای دانش آموزان وخانواده ها انجام دهیم. امروزه مهارت ها در اکثر موارد بیشتر به کار می آید و در زندگی افراد تاثیر گذاراست.

در ادامه سخنان مدیر منطقه، محمود کریوند، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه بیان کرد: ضمن عرض سلام و احترام به اعضای ستاد فعالیت های تابستانی و حضورشان دراین جلسه، تشکر کرد.

وی در ابتدای سخنانش روز تجلیل از امام زادگان هم چنین شهادت دکتر بهشتی ویاران باوفایش و هفته بزرگداشت قوه قضاییه را گرامی داشت و افزود: انشالله در هر جایگاهی که هستیم وظایفمان را به نحو احسن انجام دهیم. وی با اشاره و بررسی فعالیت های سال گذشته، به بحث اوقات فراغت دانش آموزان در سال جدید و ثبت نام در شبکه شاد و ثبت نام به صورت حضوری وغیر حضوری با تاکید بر پروتکل های بهداشتی سخن گفت.

رضا عیسی آبادی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری منطقه در ادامه ضمن تشکر از حضورمدیر منطقه و معاونت پرورشی و تربیت بدنی وهمکاران عنوان کرد: با توجه به شعار هر دانش آموز یک مهارت، بر ثبت نام، عضویت و فعالیت همه دانش آموزان درشبکه شاد تاکید کرد. وی گفت: هدف این است که کلیه مدارس و دانش آموزان در این مجموعه سهیم باشند.

وی تصریح کرد: ثبت نام مدارس و دانش آموزان، تا جایی که امکان دارد در شبکه مجازی صورت گیرد. مدارسی که کلاس های خود را بصورت حضوری برگزار می کنند، قبل از شروع کلاس ها، باید توسط ناظرین بهداشتی منطقه مورد نظارت قرار گیرند و از کادر اجرایی مدارس تقاضای همکاری با ناظرین بهداشت را کرد. در آخر کارشناس مسئول فرهنگی هنری منطقه از همکارانی که در بحث تولید محتوا در قسمت های فرهنگی هنری مساعدت کردند تشکر وقدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار