برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران هنرستان های فنی وحرفه ای وکاردانش ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا)- جلسه هم اندیشی مدیران هنرستان های فنی وحرفه ای وکاردانش درناحیه یک اردبیل برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران هنرستان های فنی وحرفه ای وکاردانش ناحیه یک اردبیل

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، درحاشیه برگزاری این جلسه مدیر کل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه شبکه دانش آموزی شاد بعنوان یک ضرورت در سال تحصیلی پیش رو مورد توجه قرار گیرد افزود: با توجه به این که بعلت شیوع بیماری کرونا عرصه تعلیم و تربیت جهانی آسیب دیده است ، ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین دانش آموزان، اولیا و مدرسه باید میسر گردد.

احمد ناصری در بخش دیگری از سخنانش توسعه متوازن رشته ها و هدایت تحصیلی را یکی از برنامه های اصلی در آموزش و پرورش عنوان کرد و یاد آوری نمود: امسال هدف گذاری استان اردبیل در بحث توسعه متوازن رشته ها در حوزه فنی حرفه ای و کاردانش 40 درصد می باشد.

او همچنین از مدیران خواست نسبت به شاداب سازی و استاندارد سازی فضا و تجهیز هنرستان ها متناسب با محتوای آموزشی توجه نمایند.

یوسف قاسمی ،معاون آموزش متوسطه استان هم ضمن اشاره بر اهمیت توسعه متوازن وجذب دانش آموزان پایه نهم در هنرستان های فنی وحرفه ای وکاردانش، بر استفاده از فضاهای خالی در هنرستان ها وتقویت رشته های کاردانش وبرنامه ریزی جهت آموزش هر چه بهتر دروس مهارتی تا رسیدن به شایستگی مطلوب تاکید کرد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل نیزضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل آموزش وپرورش استان به خاطر حضورو توجه ویژه به هنرستان ها و مدیران محترم گزارشی از روند فعالیت هنرستان ها ارائه نموده و بر ادامه فرایند آموزشی و برنامه ها از طریق فضای مجازی تاکید نمود.

اسماعیل ابراهیمی اصل در ادامه افزود: درراستای آشنایی وجذب دانش آموزان پایه نهم با رشته های موجود هنرستان ها کلیپ تهیه شده توسط هنرستان ها در اختیار دانش آموزان پایه نهم قرار داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار