فرمانده سپاه اردبیل خبر داد:

اختصاص یک میلیارد تومان برای طرح‌های بسیج سازندگی در اردبیل

خبرگزاری پانا : فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: امسال با هدف اجرای برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی به همت بسیجیان دلاور بیش از یک میلیارد تومان در شهرستان اردبیل هزینه می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا سرهنگ عظیم تیموری در جریان بازدید از طرح‌های عمران و آبادانی بسیج سازندگی در روستای انیلوی هیر اظهار داشت: ما امسال برنامه‌های عمرانی متنوعی را برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به ویژه قشر دانش‌آموز و دانشجو با اولویت محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی در نظر گرفتیم که این طرح‌ها همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد:‌ در یک ماه گذشته از فصل تابستان طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی با قوت و قدرت ادامه یافته به طوریکه چندین طرح آبرسانی و همچنین ساخت خانه‌های بهداشت، غسالخانه، تعمیر و تجهیز مدارس و محیط‌های آموزشی را شاهد و ناظر بودیم.

تیموری خاطر نشان کرد: محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده و روستایی آیین و رسم تلاشگران عرصه جهاد و سازندگی است به طوریکه در احیای این حرکت اصیل انقلابی امروز سپاه و بسیج دست به دست هم داده تا با اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی زمینه یک تحول جدی را فراهم آورند.

این مسئول با یادآوری اینکه بیشترین درخواست روستاییان از نیروهای بسیجی در آبرسانی و حل مشکلات در این زمینه است، اضافه کرد: در همین روستای انیلو شاهد درخواست متعدد اهالی برای اجرای شبکه آبرسانی هستیم چرا که در این روستا چهار چشمه جاری وجود دارد که می‌توان از منابع آبی آن استفاده کرد تا اهالی روستا صاحب آب شرب سالم و بهداشتی شوند.

وی بیان کرد: در کنار آن احداث غسالخانه و احیای برخی از اراضی منطقه برای کشت محصولات زراعی و باغی از جمله هدف‌گذاری‌هایی است که سعی می‌شود در فصل تابستان و در قالب طرح‌های اردوی جهادی اجرایی و عملیاتی شود.

فرمانده سپاه اردبیل از هزینه‌کرد یک میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های سازندگی در روستاها خبر داد و یادآور شد:‌ امیدواریم با این رقم بتوانیم طرح‌های مختلف زیربنایی را اجرایی و عملیاتی کنیم تا کار با کیفیت مناسب و مطلوب‌تر انجام شده و به سرانجام برسد.

تیموری ادامه داد: سپاه و بسیج در سال‌های اخیر در یک مأموریت فراگیر تلاش می‌کنند تا زمینه یک تحول جدی و قطع وابستگی در حوزه اقتصادی را با تکیه بر مبانی اقتصاد مقاومتی فراهم آورد که در این باب به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی‌ها و حرکت‌ها به سمت اجرای طرح‌های سنتی در روستاها با درآمدزایی بیشتر باشد.

وی گفت: آنچه که در این زمینه یک امر با اهمیت و دارای ارزش به شمار می‌رود اقدامات فراگیر در حوزه طرح‌های اقتصادی مولد و اشتغالزا است که می‌تواند بخش عظیمی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های روستاها را احیا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار