مدال طلای آسیا بر گردن کشتی گیری از پاکدشت درخشید

پاکدشت (پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت از افتخارآفرینی نوجوانی از شهرستان پاکدشت بر روی تشکچه کشتی در مسابقات 2019 نوجوانان آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدال طلای آسیا بر گردن کشتی گیری از پاکدشت درخشید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت از افتخار آفرینی کشتی گیر نوجوان وزن 51 کیلوگرم در مسابقات 2019 نوجوانان آسیا خبر داد و افزود: علی قلی زادگان، نوجوان کشتی گیر شهرستان پاکدشت همراه با تیم ملی کشورمان در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان آسیا 2019 شرکت داشت با کسب مدال خوشرنگ طلا، افتخاری دیگر برای ورزش ایران آفرید.

یوسف زاده در ادامه افزود: علی قلی زادگان در وزن ٥١ کیلوگرم و در دور نخست خدایبرگان از ازبکستان را با نتیجه ١٤ بر ٢ شکست داد.

وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر کومیا از ژاپن را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر صفر از سد سونیل از کشور هند گذشت و راهی دیدار فینال شد.
قلی زادگان در این دیدار اولان اولو از کشور قرقیزستان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.
قلی زادگان با ابراز خوشحالی از کسب این موفقیت از ابراز لطف دوستداران ورزش و مسئولان تشکر کرد و گفت: خوشحالم که برای ورزش شهرستان افتخار آفرین بودم.
او در بدو ورود خود در شهرستان مورد استقبال پرشور مسئولان از جمله حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت و مردم قرار گرفت تا به نحوی قدردانی شان را به این دوبنده پوش شایسته نشان دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار