تجلیل از دانش آموزان مدارس پاکدشت در طرح یاریگران زندگی

پاکدشت( پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از راهیافتگان به مرحله استانی نهمین جشنواره طرح نوجوان سالم یاریگران زندگی تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان مدارس پاکدشت در طرح یاریگران زندگی

محمد اسدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از دانش آموزان مدینه بهروز و معصومه یاری که در دو بخش خلاقیت های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه ای در نهمین جشنواره نوجوان سالم طرح یاریگران زندگی به مرحله استانی راه یافتند تجلیل کرد و افزود: شش نفر از دانش آموزان ما در رشته نقاشی، در رشته فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، عکاسی، پوستر، چند رسانه ای و همکاران در مقاله نویسی و نگارش طرح درس پیشگیری شرکت کردند که به رتبه های بالایی دست یافتند.
این جشنواره با هدف ارتقای مشارکت های همگانی در برنامه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ترویج شیوه زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر به ویژه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، دخانیات و خشونت و بهره گیری از خرد جمعی و استعدادهای بالفعل و بالقوه دانش آموزان، معلمان و والدین در زمینه های مذکور بر اساس تفاهم نامه مشترک وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اجرا شد.
سعیده پیرحیاتی کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن ابراز خرسندی از درخشش دانش آموزان در جشنواره افزود: جشنواره نوجوان سالم همه ساله در راستای اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش و گسترش نهضت فرهنگی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس، معرفی دستاوردهای دانش آموزان اولیا و فرهنگیان، معرفی الگوهای موفق در مدارس انجام می شود.
پیرحیاتی در پایان افزود: این جشنواره در دو بخش خلاقیت دانش آموزی و ابتکارات مدرسه اجرا شد که خلاقیت دانش‌آموزی شامل ایده پردازی، مقاله، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه و نرم افزار چند رسانه ای است. در خصوص ابتکارات مدرسه الگوها و فنون آموزش و پرورش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، منابع کمک آموزشی و فرهنگی و پروژه های ابتکاری بوده است که فرهنگیان در این بخش در جشنواره شرکت کردند و رتبه های برتر مرحله استانی را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار