رقابت 24 هزار و 200 آموزشیار و آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی در آزمون فردا صبح

تهران (پانا) - برگزاری آزمون براساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با جهاد دانشگاهی و برابر مجوز صادره از سوی ستاد کرونا ساعت 9 صبح فردا جمعه 20 تیرماه سال جاری در حوزهای امتحانی تعیین شده در مراکز استان‌ها و تعدادی از شهرستان‌ها با رعایت تمام دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا وزارت بهداشت آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 24 هزار و 200 آموزشیار و آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی در آزمون فردا صبح

به گفته شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، مشمولان در این آزمون پس از شرکت و قبولی در آزمون داخلی که از سوی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و با توجه به نیاز آموزش و پرورش، رشته تحصیلی، جنسیت و سنوات خدمت و ظرفیت استخدام اعلامی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور باید حداقل دوره یکساله آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند پس از قبولی در آزمون پایان دوره تا پایان برنامه ششم توسعه به استخدام درآیند.

تعداد ثبت‌نام شدگان در این آزمون 24 هزار و 200 نفر است که در صورت کسب نمره حدنصاب 50 درصد برای دوره یکساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند. پذیرفته شدگان این آزمون به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند و آموزش‌های مهارتی را می‌گذرانند و سپس جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

اگر در آزمون استخدامی مشمولان آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی که فردا صبح روز جمعه در سراسر کشور برگزار خواهد شد، همه آموزش دهنده‌های مشمول، ۵۰ درصد امتیاز را کسب کنند، وارد چرخه استخدام می‌شوند.

برنامه زمان‌بندی این آزمون زیر مانند مواردی از جمله ویرایش محل پیشنهادی داوطلب برای حوزه برگزاری آزمون: از روز یکشنبه اول تیرماه 1399 تا پایان روز چهارشنبه 4 تیرماه 1399 توزیع کارت ورود به جلسه از طریق سایت www.hrtc.ir: از روز دوشنبه 16 تیرماه، زمان برگزاری آزمون: صبح روز جمعه 20 تیرماه 1399 در روزهای گذشته اعلام و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون نیز در کارت ورود به جلسه آزمون اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار