معاون نهضت سوادآموزی استان قزوین در گفتگو با پانا:

سوادآموزان به صورت رایگان عضو کتابخانه های عمومی می شوند

قزوین (پانا) - معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین از عضویت رایگان سوادآموزان نهضت در کتابخانه های عمومی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سوادآموزان به صورت رایگان عضو کتابخانه های عمومی می شوند

کبری جعفربگلو در گفتگو با پانا، با اشاره به دیدار خود با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، اظهار کرد: با اهداء کتاب از سوی کتابخانه های عمومی استان قزوین بخشی از کتاب های مورد نیاز نوسوادان و کم سوادان در این زمینه تامین شد.

وی افزود: در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی استان قزوین در جهت مبارزه با بیسوادی و دسترسی بیشتر نوسوادان و کم سوادان به کتب و محتواهای آموزشی مورد نیاز و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین خانواده ها، کتابخانه های عمومی استان قزوین با اهداء کتاب به معاونت سوادآموزی استان، در مسیر تجهیز دوره های سه گانه سوادآموزی و طرح های اجرایی در حوزه سوادآموزی گام برداشت.

معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تقویت و تجهیز کتابخانه های مراکز یادگیری محلی به عنوان هدف مشترک در دستور کارهای بعدی قرار دارد، تصریح کرد: با رایزنی صورت گرفته، سوادآموزان به صورت رایگان و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی به همراه خانواده هایشان به صورت نیم بهاء می توانند در کتابخانه های عمومی عضو شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار