معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر :

تفاهم نامه برگزاری کارگاه های توانمندسازی نیروی های آموزش ابتدایی استان بوشهر منعقد شد

جم (پانا)_ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری کارگاه های توانمندسازی نیروی انسانی شهرستان های جنوبی استان، با مشارکت و همکاری مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه برگزاری کارگاه های توانمندسازی نیروی های آموزش ابتدایی استان بوشهر منعقد شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، محمود قاسمی در نشست تجلیل از فعالین عرصه آموزش مجازی و سامانه دانش آموزی شاد در جم اظهار کرد : برای اولین بار در سطح استان، تفاهم نامه برگزاری کارگاه های توانمندسازی نیروی های آموزش ابتدایی در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر با مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، از حضور مدرسین و اساتید تراز اول کشوری جهت برگزاری کارگاه های توانمندسازی نیروی انسانی استفاده خواهیم کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: این کارگاه ها از مرداد ماه بصورت قطبی در حوزه جنوبی استان برگزار می گردد.

قاسمی با اشاره به مشارکت بسیار خوب معلمان در تولید محتوای الکترونیکی افزود: علی رغم تعطیلی مدارس ناشی از شیوع ویروس کرونا، معلمان سراسر استان با تلاش و همت اجازه ندادند خللی در روند آموزش ایجاد شود.

وی با تاکید بر استفاده از سامانه دانش آموزی شاد، تصریح کرد: سامانه دانش آموزی شاد یکی از بهترین راه ها برای تداوم آموزش دانش آموزان است و همراهی معلمان و خانواده ها نیز ضرورت دارد.

قاسمی، آموزش و پرورش را امانتدار اعتماد مردم دانست و گفت: ما امانتدار اعتماد مردم هستیم و سرمایه اصلی آموزش و پرورش در کشور اعتماد مردم است و در راستای این مهم باید تلاش و همت کرد.

وی در بخشی از سخنان خود با تمجید از عملکرد آموزش و پرورش شهرستان جم ، اظهار کرد: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از توانمند ترین و محجوب ترین مدیران استان است و عملکرد مجموعه آموزش و پرورش جم قابل تحسین و تقدیر است.

قاسمی از آغاز به کار ستاد پروژه مهر خبر داد و افزود: ستاد پروژه مهر و بازگشایی مدارس از 15 تیر ماه در سراسر استان کار خود را آغاز کرده است و دستورالعمل بازگشایی مدارس با توجه به شرایط موجود نیز بزودی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار