تشکیل جلسه معاونت پرورشی با پلیس فتا

شهرکرد(پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با پلیس فتای استان چهرمحال و بختیاری تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه معاونت پرورشی با پلیس فتا

فرج الله اعرابی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جلسه تخصصی پیشگیری از مخاطرات فضای مجازی و آسیب های اجتماعی نوپدید به منظور برنامه ریزی لازم جهت ارتقاء مهارت های سواد رسانه ای دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی خبر داد.

وی افزود: با توجه به احتمال ادامه آموزش در فضای مجازی در سال تحصیلی آینده، ارتقاء سواد رسانه ای برای دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی بیش از پیش احساس می شود.

فرج الله اعرابی در این جلسه ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه های موثر در تولید محتوا و نحوه ارائه محتوا به صورت غیر مستقیم، جذاب و هدفمند جهت کارایی و اثر بخشی بیشتر افزود: سواد رسانه ای در پیشبرد برنامه های تربیتی خانواده ها نقش کلیدی داشته و می تواند منجر به ممانعت از نفوذ آسیب به حریم خانواده شود، بنابراین فرهنگ سازی همگانی و ارتقاء سواد رسانه ای بسیار ضرورت دارد و برنامه ریزی و تلاش ما باید در راستای توانمندسازی فرهنگیان، دانش آموزان و والدین، در این خصوص باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه سرهنگ عسگری، رئیس پلیس فتای استان، ضمن اشاره به اهمیت آموزش در امور پیشگیری از مخاطرات فضای مجازی، به همکاری همه جانبه دیگر دستگاه‌های تاثیرگذار با آموزش و پرورش تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار