رئیس پلیس پیشگیری ناجا

ایستگاه‌های بازرسی کمربند امنیتی کشور هستند

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری ناجا اهتمام به حوزه ایستگاه های بازرسی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت ایستگاه‌های بازرسی کمربند امنیتی شهرستان‌ها، استان‌ها، منطقه و کشور محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه‌های بازرسی کمربند امنیتی کشور هستند

به گزارش سایت پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی ویژه روسای ایستگاه های بازرسی ثابت و موقت سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تاکید بر ضرورت آموزش اظهار داشت: ایستگاه های بازرسی بسیار مهم و کمربند امنیتی شهرستان ها، استان ها، منطقه و کشور محسوب می شوند و هدف اصلی در تشکیل این دوره ها را ارتقاء سطح دانش کارکنان ایستگاه های بازرسی سراسر کشور دانست.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اهتمام به حوزه ایستگاه های بازرسی را بسیار مهم و دارای حساسیت ویژه ای عنوان کرد و ادامه داد: ایستگاه های بازرسی همچنین در حوزه های امنیتی خط مقدم مبارزه و مقابله با قاچاق کالا، مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه هستند.

این مقام انتظامی جایگاه این حوزه را در طرح های مهار ممتاز برشمرد و افزود: باید این بخش برای کارآمدی و افزایش بهره وری مورد توجه قرار گیرد و مسیر آموزش یکی از راه های مهم در ارتقاء بهره وری ایستگاه های بازرسی است.

بالاترین مقام پلیس پیشگیری ناجا افزود: سازمان های پویا و بالنده بی تردید در حوزه آموزش سرمایه گذاری ویژه دارند زیرا شاهراه افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه ها آموزش است.

وی خاطر نشان کرد: آموزش در سازمان بایستی به عنوان یک فرهنگ مسلم و مسلط مورد توجه و اهتمام قرار گیرد؛ توجه به آموزش در سازمان‌ها لازم و در ناجا واجب و باید مستمر و پیوسته باشد.

سردار معصوم بیگی اظهار امیدواری کرد: با آموزش می توانیم ماموریت خود را ارتقاء داده و شیوه و شگردهای مجرمان را شناسایی و بر آنان غلبه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار