نشست مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان زنجان

زنجان (پانا) - نشست مشترکی بین مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان و دکتر آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری استان زنجان به منظور تسهیل در اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی ، حمایت از تولید وعرضه مسکن، بررسی وضعیت زمین های واگذاری شده وتسریع در تملکات اراضی منابع طبیعی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان زنجان

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان در این جلسه مهندس خواجه ای ضمن تقدیر از تعاملات سازنده اداره کل منابع طبیعی استان، بر لزوم همکاری بین دو دستگاه برای تسریع در امور و اجرای طرح های هادی تاکید کرد و افزود: تاکنون بنیاد مسکن استان با اداره کل منابع طبیعی، تعامل نزدیک و خوبی داشته است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

در ادامه دکتر آقاجانلو با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن استان می توان گام های موثری برای توسعه روستاها و پیشبرد اهداف برداشته شود، اظهار کرد: : با همکاری وتعامل میان بنیاد مسکن استان و اداره کل منابع طبیعی، بسیاری از مشکلات مردم به ویژه روستائیان حل می شود.

همچنین در پایان مقرر شد در روند واگذاری اراضی روستاهای دارای طرح اشتغال زایی و تسریع در صدور اسناد مالکیت روستایی اقدامات اساسی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار