انعقاد تفاهم نامه تهیه و اجرای پروژه های بهسازی روستایی استان زنجان

زنجان (پانا) - طی هماهنگی های به عمل آمده، تفاهم نامه تهیه و اجرای پروژه های بهسازی روستایی استان بین سلطانی، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن استان در راستای گسترش تعاملات برای اجرای پروژه های عمرانی و مشارکتی بین این دو‌مجموعه منعقد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه تهیه و اجرای پروژه های بهسازی روستایی استان زنجان

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این جلسه، سلطانی با بیان اینکه، بنیاد مسکن با توجه به توان تخصصی مجموعه خود همواره در جهت همسویی و مشارکت در اجرای طرح‌های عمرانی روستاها، به ویژه پروژه های مشارکتی تلاش می کند، گفت: با عنایت به لزوم همکاری و هماهنگی دهیاریها به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی و متولی مدیریت روستاها با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان مجری تهیه و اجرای طرحهای هادی روستایی و بهره گیری از توان فنی بنیاد مسکن در اجرای پروژه های مشترک و پروژه هایی که از محل اعتبارات دهیاریها در سطح روستا به اجرا در می آید، این تفاهم نامه منعقد شده است.

وی ادامه داد: از ظرفیت بنیاد مسکن استان در اجرای پروژه های عمرانی و مشارکتی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم به ویژه روستائیان استفاده خواهیم کرد.

در ادامه خواجه ای، با بیان اینکه، این تفاهم نامه به جهت استفاده بهینه از اعتبارات موجود و اختصاصی دهیاریها و اجرای پروژه های مشترک عمرانی و مشارکتی بین این دو مجموعه منعقد می شود، تصریح کرد: بنیاد مسکن همواره تعاملات مطلوبی با دستگاه های مرتبط به ویژه استانداری در راستای اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستاها دارد.

وی افزود: بنیاد مسکن همواره به منظور نظارت دقیق و کنترل کیفیت فنی پروژه ها، از تعداد کافی ناظرین باتجربه و صاحب صلاحیت استفاده می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار