معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد:

آغاز کار دبیرخانه دریافت آثار سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور بصورت مجازی

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری فرایند دریافت آثار سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور به شیوه ی کاملا مجازی و الکترونیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کار دبیرخانه دریافت آثار سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور بصورت مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این جلسه که روز سه شنبه در دفتر معاون پرورشی و فرهنگی برگزار شد؛ سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان این مطلب گفت: با عنایت به اطلاعیه شیوه نامه اجرایی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور" فردا" و تعطیلی مدارس و جشنواره‌ها و مسابقات که به منظور پیش‌گیری و کنترل ویروس کرونا اعمال شده، برآن شدیم که دبیرخانه ی دریافت آثار مسابقات فرهنگی هنری را بصورت کاملا مجازی و به شیوه الکترونیک برگزار نماییم.

هاشمی گفت: در این فرایند رتبه‌های نخست داوری شده هر رشته به آدرسی که در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد به دبیرخانه ارسال می گردند.

معاون پرورشی و فرهنگی تصریح کرد: امیدواریم با این روش بتوانیم میل و مشارکت دانش‌آموزان جهت حضور در مسابقات را افزایش داده، منجر به ایجاد خلاقیت شویم و تصمیم سازی، تصمیم گیری و انتظام بهتری در برگزاری مسابقات بصورت مجازی ارائه نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار