معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کسب 48 مقام اول تا سومی در رشته‌های مختلف جشنواره ملی مجازی هر خانواده یک کانون یاریگر زندگی

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت 48 نفر از دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در جشنواره ملی مجازی هر خانواده یک کانون یاریگر زندگی شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب 48 مقام اول تا سومی در رشته‌های مختلف جشنواره ملی مجازی هر خانواده یک کانون یاریگر زندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: جشنواره ملی هر خانواده یک کانون یاریگر زندگی به صورت مجازی و با میزبانی اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان فارس برگزار شد.

او گفت: این جشنواره در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخصوص ایام شیوع ویروس کرونا در اردیبهشت برگزار شد، که دانش‌آموزان با مشارکت خانواده خود از سراسر کشور بصورت مجازی آثار خود را به دبیر خانه ارسال کردند.

هاشمی در ادامه افزود: پس از بررسی و داوری آثار، 48 نفر از دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران از شهرستان‌های، رباط‌کریم، ملارد، کهریزک، شهرری، ورامین، پاکدشت و بهارستان2 در رشته‌های ساخت کلیپ، دلنوشته، خاطره‌نویسی، نقاشی، اجراء دکلمه، قصه‌گوئی، بازی‌های خانوادگی و فیلم موبایلی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

لوح سپاس از دانش‌آموزان حائز رتبه برتر صادر شده که به همراه هدایا جهت تحویل به دانش‌آموزان برگزیده به مناطق ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار