برگزاری کمیته هدایت تحصیلی منطقه 17

تهران(پانا)- کمیته هدایت تحصیلی با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، مولایی سرپرست معاونت آموزش متوسطه، پورمحمود سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه مشاوره، دوره ی متوسطه اول و دوم و تعدادی از مشاوران منتخب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کمیته هدایت تحصیلی منطقه 17

به گزارش خبر گزاری پانا، مهدی نیکبخت، در آغاز جلسه بر ورود کمیته هدایت تحصیلی به مرحله عملیاتی تاکید کرد و افزود: به گونه ای برنامه ریزی شود که ضمن در نظر گرفتن استعدادها و علایق دانش آموزان، سیاست‌های راهبردی آموزش و پرورش در جهت برقراری توازن رشته های تحصیلی و موقعیت‌های شغلی آینده دانش‌آموزان تامین شود.

نیکبخت در ادامه با اشاره به ویژگی های مشاور در نظر مولای متقیان افزود: حضرت علی علیه السلام می فرماید: «نسبت به کسی که از تو مشورت می‌خواهد نیکوخواه و درستگو باش.» و همانطور که امیرالمومنین می‌فرمایند؛ مشاوران ما باید ضمن بیان حقایق به دانش آموزان علاقه و آینده شغلی ایشان را در نظر گرفته و در اصطلاح نیکوخواه او باشند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ با اشاره به ظرفیت های رشته های تحصیلی و توجه به قبولی کنکور افزود: مشاورین ضمن توجه به علایق و توانایی‌های فرد در پیشرفت تحصیلی به رشته انتخاب شده نیز توجه داشته باشند، نتایج کنکور وامکان قبولی در رشته مدنظرش را به او بیان کنند.

در ادامه جلسه مشاورین و کارشناسان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پیرامون موضوعات جاری پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار