اولویت اداره کل نوسازی، آماده سازی و بهره برداری از فضاهای آموزشی استاندارد باشد

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با روسای ادارات قطب شهید هاشمی نژاد گفت: اولویت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بایستی آماده سازی و بهره برداری فضاهای آموزشی و کلاس های درس استاندارد باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اداره کل نوسازی، آماده سازی و بهره برداری از فضاهای آموزشی استاندارد باشد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در این جلسه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت آغاز سال تحصیلی پیش رو در 15 شهریورماه اظهار کرد: تمرکز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با توجه به شرایط پیش رو و رشد هرساله سه و نیم تا چهار درصدی جمعیت دانش آموزی استان بایستی بر آماده سازی و بهره برداری فضاهای آموزشی و کلاس های درس باشد.

در ابتدا این جلسه محسن صارمی معاون اجرائی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به تحویل 80 درصد پروژه ها در آغاز سال تحصیلی پیش رو گفت: در شهر مشهد هم زمان با آغاز سال تحصیلی 65 پروژه دارای 410 کلاس درس و در بهمن ماه 20 پروژه دارای 95 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی با اشاره به رتبه نخست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در سطح کشور افزود: تا پایان سال جاری حدود یک هزار و 700 کلاس درس به مجموعه آموزش و پرورش استان تحویل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار