شهرداری رامسر: رانندگان مسافران بدون ماسک را سوار نکنند

ساری (پانا) - مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رامسر اعلام کرد که رانندگان حمل و نقل عمومی مجاز نیستند به افراد فاقدماسک خدمات ارائه کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری رامسر: رانندگان مسافران بدون ماسک را سوار نکنند

حسن مجدی در گفتگو با پانا با اظهار تأسف از افزایش شدید ابتلا به کروناویروس و با اشاره به احتمال بالای انتقال این ویروس در وسایل حمل و نقل عمومی، از لزوم داشتن ماسک برای رانندگان و مسافران خبر داد و گفت: « با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و برای حفظ سلامت رانندگان و مسافران و قطع زنجیره ابتلا به کرونا، رانندگان حمل و نقل عمومی مجاز نیستند به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه کنند.»

او تأکید کرد که هدف ما نهادینه کردن این فرهنگ در زمان حاضر و با توجه به شرایط فعلی است، مانند آن‌چه که در مورد فرهنگ بستن کمربند ایمنی خودرو پیش آمد: «برخورد قهرآمیز پاسخ نمی‌دهد. البته ما در مورد رانندگانی که به این دستورالعمل توجه ندارند، چه استفاده از ماسک و چه خودداری از سوار کردن مسافران بدون ماسک، تذکر زبانی و بعد کتبی می‌دهیم و اگر همچنان ادامه یابد، با ورود کمیته انضباطی خودروی او را توقیف می‌کنیم. اما هدف اولیه ما فرهنگ‌سازی است.»

مجدی از تداوم عملیات ضدعفونی و گندزدایی در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری هم خبر داد که طبق صلاحدید شبکه بهداشت، به صورت هفته‌ای انجام می‌شود، هرچند رانندگان دستگیره‌ها را هر روزه ضدعفونی می‌کنند.

شهروندان با تماس با شماره 133 می‌توانند از خدمات رایگان ضدعفونی کردن خودروی خود بهره‌مند شوند

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رامسر به شماره تماس 133 اشاره کرد که رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی با تماس با آن می‌توانند از عاملان بخواهند که در یک ساعت مشخص خودروهای آن‌ها را ضدعفونی کنند.

به گفته مجدی حتی شهروندان رامسر نیز می‌توانند با تماس با این شماره به صورت رایگان از خدمات ضدعفونی کردن خودروی شخصی خود بهره‌مند شوند.

او مجددا تأکید کرد که رانندگان موظفند از سوار کردن مسافران فاقد ماسک جداً خودداری کنند. « تقاضا داریم شهروندان گرامی فقط با داشتن ماسک از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رامسر استفاده کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار