انتقاد فرماندار اسلامشهر از غیبت برخی مدیران در جلسات مهم

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر ضمن انتقاد از غیبت برخی مدیران در جلسات مهم شهرستان از جمله شورای آموزش و پرورش عنوان کرد غیبت مسئولان عضو اصلی شوراهای مختلف و عدم اجرای مصوبات این شوراها پذیرفتنی نیست.

کد مطلب: ۱۰۹۵۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد فرماندار اسلامشهر از غیبت برخی مدیران در جلسات مهم

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر، در سخنانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: اگر چنانچه وضعیت کرونا همین گونه باشد در سیستم آموزشی تغییرات جدیدی را شاهد خواهیم بود و با توجه به احتمال برگزاری بخشی از کلاس های درسی در سال آینده تحصیلی بصورت غیر حضوری باید زیر ساخت های مورد نیاز این شرایط را فراهم کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش اسلامشهر با تأکید بر ضرورت احصاء مشکلات برنامه آموزشی شاد توسط کارگروهی ویژه بیان کرد: برخی دانش آموزان به دلیل نداشتن گوشی یا تبلت نتوانستند از برنامه های آموزشی غیر حضوری استفاده کنند و در برخی نقاط نیز مشکلات مخابراتی موانعی ایجاد کرد که باید در این موارد چاره اندیشی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر ضمن انتقاد از غیبت برخی مدیران در جلسات مهم شهرستان از جمله شورای آموزش و پرورش گفت: غیبت مسئولان عضو اصلی شوراهای مختلف و عدم اجرای مصوبات این شوراها پذیرفتنی نیست.

او همچنین به برگزاری مطلوب آزمون ها به‌ویژه امتحانات نهایی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی افزایش پنجاه درصدی داشت و چهار هزار و دویست دانش آموز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در امتحانات شرکت کردند.

مرسلپور به ضرورت ارزیابی مشکلات ساختمانی و فنی مدارس نیز پرداخت و افزود: بخشی از این مشکلات را می توان با استفاده از ظرفیت ادارات و دستگاههای مختلف پیش از آغاز سال تحصیلی جدید برطرف کرد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان در خصوص اجرای منسجم برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان، خواستار تعامل و همکاری نزدیک دبیرخانه های شورای آموزش و پرورش و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شد.

سپس حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی به ارائه گزارش ماهانه مدیریت آموزش و پرورش پرداخت و مطالبی را در خصوص تراکم بالای مدارس و تحقق وعده های شهرداری در راستای واگذاری زمین های آموزشی مطرح کرد.

او ضمن تشریح برنامه های ستاد ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان در خصوص هزینه کلاس های فوق برنامه ثابت مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی جدید و هماهنگی با اتاق اصناف جهت ساماندهی مطلوب ثبت نام دانش آموزان سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار