رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان :

عرضه گوشت مرغ گرم با قیمت 15 هزار و 750 تومان در استان زنجان

زنجان (پانا) - بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گوشت مرغ گرم در استان زنجان با قیمت 15 هزار و 750 تومان عرضه می گردد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
عرضه گوشت مرغ گرم با قیمت 15 هزار و 750 تومان در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مهندس ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور و نیز مصوبه جلسه نهم کارگروه تنظیم بازار استان مقرر گردید مرغ زنده با قیمت هر کیلو گرم 10750 تومان و قیمت مرغ گرم (آماده طبخ) برای مصرف کننده با قیمت 15750 تومان در سطح واحدهای صنفی استان عرضه گردد .

وی تصریح کرد : چنانچه عرضه از سوی مرغدار ، کشتارگاهها و واحدهای صنفی با قیمت‌های مصوب رعایت نگردد ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی ، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

فغفوری یادآور شد : تا زمانیکه نیاز استان به گوشت مرغ تامین نگردیده خروج مرغ زنده و مرغ گرم آماده طبخ از استان ممنوع می باشد.

وی عنوان کرد : در این راستا مقرر گردیده اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از صدور تائیدیه‌های لازم و بارنامه خودداری نمایند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در خصوص توزیع مرغ منجمد خطر نشان ساخت : مقرر گردیده است شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت اقدام نماید.

وی اظهار داشت : قطعه بندی مرغ تا زمان تامین نیاز روزانه استان از سوی واحدهای قطعه بندی ممنوع گردیده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار