جلسه هم اندیشی دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی

تهران(پانا)- جلسه هم اندیشی دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، طاهره پورمحمود معاونت پرورشی و تربیت بدنی، عباسعلی خان محمدی معاونت پشتیبانی و ربابه حسینی صفا مدیر سازمان دانش آموزی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 17 شهر تهران، در این جلسه مهدی نیکبخت ضمن تبریک هفته کرامت و میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) به اهمیت شورا و مشورت از دیدگاه دین مبین اسلام اشاره کرد و آموزش و پرورش را یک نهاد مشارکت جو، که شورای دانش آموزی یکی از تشکل‌های آن است دانست.

وی در ادامه افزود: از اهداف شورای دانش اموزی می توان به تربیت هویت اجتماعی و ایجاد فضای سالم برای توانمندسازی آنان در اجتماع دانست؛ که اعضا ضمن ایفای نقش مفید و ارزنده در پیشبرد امورات مدرسه و کسب تجربه و تمرین مسئولیت پذیری در آینده می پردازند.

در ادامه دانش‌آموزان پیشنهادات و مشکلات مدارس خود را با مدیر منطقه مطرح کردند و پاسخهای خود را از مدیر منطقه دریافت کردند.

در انتها حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی با بیان مطالبی در رابطه با انتخابات مجلس شورای دانش آموزی شهر تهران و آماده سازی دانش آموزان جهت حضور فعال دانش آموزان منطقه در این انتخابات صحبت های لازم را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار