مهدی نیکبخت: مشارکت فعال انجمنهای اسلامی دانش آموزان گامی مهم در مهارت آموزی است

تهران(پانا)- جلسه اعضای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، صمیمی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی وتربیت بدنی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مهدی نیکبخت: مشارکت فعال انجمنهای اسلامی دانش آموزان گامی مهم در مهارت آموزی است

مهدی نیکبخت دراین جلسه از آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد پرورشی و فرهنگی یاد کرد که بر اساس برنامه‌های تدوین شده سند تحول بنیادین در حیطه های مختلف اجتماعی و فردی فعالیت می‌کند و رسالت اصلی انتقال فرهنگ دینی اسلامی انقلابی و جهادی به نسل آینده را عهده دار است.

وی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد فرزندان این مرز و بوم را با ارزشها، هنجارها و نگرش‌های دینی آشنا کند که در این راستا تشکل‌های دانش‌آموزی بازوان پرتوانی برای آموزش و پرورش به حساب می‌آیند. اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که دارای روحیه انقلابی و جهادی است، می‌تواند کمک خوبی برای پیشبرد اهداف تربیتی انجام دهد.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که خود، دانش آموخته مکتب اسلام و انقلاب خمینی هستیم و در حال حاضر با توجه به اینکه توفیق خدمت در منطقه 4000 شهید حاصل شده است؛ وظیفه ما مضاعف شده و باید سعی کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان زمان کنونی مثل قبل زنده نگه داشته شود.

نیکبخت گفت: رسالت ما قراردادن دانش آموزان در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس آموزش و پرورش است که رسیدن به حیات طیبه هدف غایی این نظام است. اولویت کاری ما باید کیفیت بخشی انجام فعالیت‌ها باشد و در کنار آن از کمیت هم غافل نباشیم و سعی کنیم که تعداد بیشتری از دانش‌آموزان را تحت پوشش فعالیت‌های خود قرار دهیم.

در ادامه گفت: از فعالیتهای خوب پیشینه انجمن های اسلامی دانش آموزان، انجام فعالیت‌های مهارت‌آموزی است که بر حسب وضعیت کنونی جامعه لازم و ضروری است. همچنین رغبت برای مهارت آموزی در بین دانش‌آموزان با به روزآوری آموزشها باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه صمیمی، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران ضمن اشاره به اهداف این اتحادیه فعالیت های مربوط به تابستان 99 را تشریح کرد و تاکید داشت: همکاری و تعامل سبب پیشرفت امور خواهد شد و رشد چشمگیر در رسیدن به اهداف مورد نظر ایجاد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار