تشدید نظارت بر جایگاه‌های اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی استان تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از تشدید نظارت استانداری تهران بر جایگاه‌های اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تشدید نظارت بر جایگاه‌های اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا درجلسه ساماندهی نمازخانه های مراکز اقامتی رفاهی استان تهران با اشاره به ورود استانداری تهران به موضوع مراکز اقامتی اظهار کرد: استانداری تهران به دو موضوع پذیرایی و امکانات رفاهی و همچنین اقامه نماز مراکز اقامتی در جاده های مواصلاتی استان ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به حضور ۷ دستگاه مسئول در این ارتباط ادامه داد: نظارت استانداری تهران بر جایگاه های اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی استان تهران به ویژه در حوزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شرایط کرونا تشدید می شود و دستگاه های مسئول در این حوزه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید پاسخگو باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: شرکت ملی فرآوردهای نفتی استان در ۳۷ جایگاه پخش فرآوردهای نفتی خود در استان تهران ۳۷ نمازخانه برپا کرده و میراث فرهنگی در ۱۶۷ واحد پذیرایی و ۷ مجتمع رفاهی، اوقاف در ۴ امامزاده، راهداری در ۴۳ مجتمع و ۲۵ راهدارخانه، راه آهن در ۱۱ ایستگاه مسافربری و فرودگاه مهرآباد علاوه بر امکانات داخلی فرودگاه، ۲۸ نمازخانه در سطح استان تهران بر پا کرده است و این دستگاه ها تمام توان خود را در حوزه اقامه نماز به کار گرفته‌اند و در جلسه امروز نیز گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

عباس پاشا سپس گفت: در مجموع ۳۰۸ جایگاه ویژه برای اقامه نماز در استان تهران به صورت مجزا و یا در مجتمع های رفاهی و پذیرایی توسط دستگاه های مختلف برپا شده است که همگی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار