معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران

بازنگری طرح هادی ۱۵۰ روستای استان تهران تعیین تکلیف می‌شود

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت طرح هادی حدود ۱۵۰ روستای استان باید بازنگری می‌شد اما در این زمینه، اختلاف نظری حقوقی بین بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی استان وجود داشت که استعلام در این زمینه با امضای استاندار تهران و از طریق معاون حقوقی ریاست جمهوری، پیگیری و مبنای تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بازنگری طرح هادی ۱۵۰ روستای استان تهران تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محمد تقی زاده در جلسه کمیسیون امور زیربنایی با اشاره به بررسی ۲۱ پرونده اظهار کرد: در جلسه ۲۱ پرونده از شهرستان های مختلف بررسی و طبق نظر کارشناسانه و با اولویت قانون تعیین تکلیف شدند.

وی سپس تصریح کرد: طرح مجتمع صنفی در محدوده ری به ورامین به سبب عدم توجه به ضوابط زیست محیطی و نکات ایمنی مورد تایید قرار نگرفت، چرا که مجتمع های صنفی ضوابط خاصی دارد که در صورت عدم رعایت تبعات خاصی به دنبال دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس افزود: طرح هادی حدود ۱۵۰ روستای استان باید بازنگری می شد اما در این زمینه، اختلاف نظری حقوقی بین بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی استان وجود داشت که استعلام در این زمینه با امضای استاندار تهران و از طریق معاون حقوقی ریاست جمهوری، پیگیری و مبنای تصمیم‌گیری قرار می گیرد و منتظر پاسخ استعلام هستیم.

تقی زاده همچنین خاطرنشان کرد: بازنگری طرح های هادی امکان توسعه و الحاق زمین به بافت روستا، تأمین سرانه‌های عمومی و خدماتی از جمله ساختمان چند منظوره خدماتی، بهداشتی، بوستان‌های محلی، پارک کودک، کانون فرهنگی روستایی و دیگر نیازمندی‌های روستاها را فراهم می کند و نویدبخش آینده روشن برای می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار