درخشش دانش آموزان ناحیه ۳ اهواز در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان خوزستان 

اهواز(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز از درخشش دانش آموزان این ناحیه در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان خوزستان  خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
 درخشش دانش آموزان  ناحیه ۳ اهواز  در مسابقات قرآن، عترت و نماز  استان خوزستان 

اسکندر ممبینی در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر افزود:سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان به صورت غیر حضوری در تیرماه سال جاری برگزار شد که دراین مسابقات دانش آموزان ناحیه ۳ اهواز با کسب ۹ مقام اول، ۲۰ مقام دوم و ۱۱ مقام سوم و در مجموع ۴۰ مقام و رتبه بدست آوردند.
او در خصوص اهمیت این مسابقات عنوان کرد: مسابقات قرآن یکی از بزرگترین رویدادهای مذهبی میان دانش‌آموزان است و برگزاری این دوره از مسابقات باعث انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و آشنایی با اهل بیت علیه السلام و مفاهیم دینی می شود.

ممبینی افزود: این دوره از مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز با حضور دانش آموزان دوره دوم متوسطه در رشته های حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام اذان و انشاء نماز برگزار شد.
او دار ادامه یادآور شد: در دوره اول متوسطه در رشته های حفظ ویژه و قرائت تحقیق نیز برگزار شد.
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳اهواز ضمن تبریک این دستاورد ارزشمند به دانش آموزان و اولیا آنانگفت : از کلیه دانش آموزان و اولیای محترم ایشان، مدیران محترم مدارس، معاونین پرورشی و معاونت محترم پرورشی ناحیه جناب آقای سعادتی و کارشناسان محترم قرآن، عترت و نماز تشکر و قدردانی می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار