رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش قزوین در گفتگو با پانا خبر داد:

ارسال 800 اثر به مسابقات قرآن، عترت و نماز در قزوین

قزوین (پانا) - رئیس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از ارسال 800 اثر به مسابقات قرآن، عترت و نماز در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 800 اثر به مسابقات قرآن، عترت و نماز در قزوین

محمود بنایی در گفتگو با پانا، از داوری آثار شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان خبر داد و گفت: فردا 800 اثر شرکت کننده در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط 40 داور ارزیابی و پس از داوری، آثار و نفرات برتر برای حضور در مرحله کشوری معرفی می شوند.

وی با اشاره به اینکه داوری مسابقات قرآن و نماز در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان انجام می شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در 11 بخش قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن، روش تدریس احکام، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، مداحی، انشای نماز، قرائت و احکام پسران در بخش های آموزشگاهی و منطقه ای برگزار شده است و فردا مرحله استانی انجام می شود.

رئیس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به غیرحضوری بودن این دوره از مسابقات، بیان کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت غیرحضوری اجرای شده و شرکت کنندگان آثار خود را در قالب های مختلف برای ما ارسال کرده اند.

بنایی، آشنایی فرهنگیان و دانش آموزان با مفاهیم و باورهای دینی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز، سبب ارتقای مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان در فعالیت های قرآنی می شود و در قالب همین مسابقات کارشناسان حوزه قرآن، عترت و نماز کارهای استعدادیابی را نیز انجام می دهند که این اتفاق بسیار مبارکی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار