ربوشه: احیای میز خدمت الکترونیکی پورتال ادارات فرصتی برای ساماندهی ثبت نام غیرحضوری است

تهران (پانا) - سعید ربوشه، معاون ابتدایی اداره کل شهر تهران در جلسه ستاد ثبت نام از اهمیت ثبت نام غیرحضوری در مدارس با فراهم کردن زیرساخت های لازم سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ربوشه: احیای میز خدمت الکترونیکی پورتال ادارات فرصتی برای ساماندهی ثبت نام غیرحضوری است

ربوشه گفت: ستادهای ثبت نام در مدارس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و البته در برخی مدارس در تمامی روزها حضور دارند. پیگیری ثبت نام پایه های اول با سفارش و تاکید بر اینکه ثبت نام ها غیر حضوری باشد، انجام می شود. مدارس با خلاقیت خودشان و با دادن سرشماره ثبت نام های حضوری را پیگیر می شوند.

وی افزود: مناطق 3و 8و 10 با همکاری و اطلاع حراست سامانه ثبت نام اختصاصی راه اندازی کردند تا در این شرایط کرونا رفت و آمدها حداقل باشد.

ربوشه با تاکید بر انجام دوکار مهم در معاونت ابتدایی شهر تهران گفت: در ستاد ثبت نام بر دوکار مهم متمرکز هستیم. یکی اینکه در پایه اول و هفتم مدیران قانع شوند ورودی باشکوهی برای دانش آموزان شان داشته باشند. درست است امکان حضور نیست، اما در همان فرصت غیرحضوری باید مدرسه را معرفی کنند و نکاتی را ارایه کنند تا دانش آموز با آگاهی وارد مدرسه شود و مدیران مدرسه برای این مهم باید برنامه داشته باشد.

معاون ابتدایی شهر تهران افزود: کار تربیتی باید ترویج و تقویت شود. موضوع دیگر این است که سالها همه می‌خواستند ثبت نام غیرحضوری باشد و اکنون به سبب شیوع کرونا این فرصت فراهم شده است که باید از آن استفاده کنیم. شرایط کرونا بهانه خوبی شده تا بتوانیم تمرین کنیم رفت و آمدها حداقل شود و در دوران پساکرونا هم شاهد ثبت نام غیرحضوری باشیم.

وی با اشاره به برنامه های ستاد ثبت نام برای احیای میز خدمت الکترونیکی پورتال ادارات گفت: در پورتال اداره کل میز خدمت وجود دارد که سالهاست استفاده موثری نمی شود. بنا داریم با استفاده از این پورتال ادارات مناطق نوزده گانه مراجعه کنندگان فرمی را پر کنند و درخواست شان را همانجا مطرح کنند تا ثبت نام دانش آموزشان غیرحضوری انجام شود. در ادامه کار پیگیری مرحله به مرحله از طریق پیامک به والدین اعلام شود تا ثبت نام نهایی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار