ربوشه: یادگیری ترکیبی با بهره گیری از تکنولوژی چندگانه برای یادگیران انگیزه بخش است

تهران (پانا) - ربوشه درجمع آموزگاران فن آور آموزشی از تمرکز بر روی یادگیری ترکیبی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ربوشه: یادگیری ترکیبی با بهره گیری از تکنولوژی چندگانه برای یادگیران انگیزه بخش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ ربوشه در جمع آموزگاران فن آور آموزشی اظهارداشت: بدون تردید، ظهور فن آوری های نوین آموزشی و آموزش های الکترونیکی بستر آموزش اثربخش و متنوع را برای تثبیت و تعمیق یادگیری در دانش آموزان را فراهم می کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: از سوی دیگر این آموزش ها به دلیل محدودیت هایی که دارند بدون بهره گیری از آموزش های حضوری و چهره به چهره کارآیی و تأثیرگذاری بالایی را نخواهند داشت، لذا می طلبد که آموزش انعطاف پذیری لازم را نسبت به مخاطب خود حفظ کند که از این طریق انگیزه و میل به یادگیری در آنها سرکوب نشود.

وی با اشاره به اینکه یادگیری ترکیبی مزیت هر دو رویکردآموزشی را داراست، گفت: در این نوع آموزش با بهره گیری از تکنولوژی چندگانه انگیزه مضاعفی در فراگیران برای یادگیری می شود.

ربوشه در ادامه بیان کرد: بنابر ضرورت و اهمیت یادگیری ترکیبی در شرایط کنونی، این معاونت در نظر دارد با تشکیل دوره های کوتاه مدت مجازی و در صورت امکان حضوری زمینه ارتقاء توانمندی های علمی - دیجتالی آموزگاران شهر تهران را با این شکل از آموزش فراهم کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش پایتخت خاطر نشان کرد: آموزش حدود 100 آموزگار - سرگروه آموزشی و حدود 60 نفر از مدرسان شبکه تلویریونی، به عنوان مدرسان میانی، گام مهم و کلیدی در جهت گسترش فرایند یادگیری ترکیبی در سطح مناطق است که با هماهنگی معاونان ابتدایی مناطق به منصه اجرا گذاشته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار