خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در نوار شرقی کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور

صادق ضیائیان درباره وضع جوی کشور به پانا گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی پنج روز آینده در بعضی ساعات در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل و طی ساعات بعد ازظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز سه شنبه ۱۰ تیر علاوه براین مناطق در خراسان شمالی و گلستان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت. دریای خزر نیز طی امروز مواج است.

به گفته وی، طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید ادامه دارد و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضع جوی تهران طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران فردا ۸ تیر صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و پس فردا ۹تیر نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار