مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش با کیفیت باعث کاهش هزینه‌های آینده کشور می شود

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار گفت: اگر امروز در کلاس درس به مصادیق آسیب‌های اجتماعی که در سال‌های آینده به معضلات جامعه تبدیل می شود توجه کنیم نیاز نیست در سال‌های آتی جهت جلوگیری و مهارت آسیب‌های اجتماعی هزینه کنیم .

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش با کیفیت باعث کاهش هزینه‌های آینده کشور می شود

به گزارش اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و به نقل از شهریار دومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار با حضور پاپایی مدیرکل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش ، صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، حق‌وردی نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، طاهری فرماندار شهرستان شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری امام جمعه موقت شهرستان شهریار و پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد .

در این برنامه محمد صیدلو ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) وروز دختر از لزوم توجه به مسئولیت آموزش وپرورش سخن گفت و افزود: اگر فرضیه انسانی بودن و ساخت دست بشر بودن ویروس کرونا صحت داشته باشد، این نکته به جهان ثابت شد که یک دانش آموز می‌تواند علم بیاموزد و بعد از چندسال تبدیل به دانشمندی شود که با ساخت یک ویروس جهانی را تبدیل به کابوسی برای بشر کند و در نقطه مقابل دانشمندانی تربیت شوند که برای مبارزه با آن از زندگی شخصی برای ماه‌ها فاصله بگیرند وتعهد و تخصص را توأمان بکار بگیرند تا نسل بشر را از بیماری رهایی بخشند .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ادامه داد : این نقطه همان نقطه لزوم توجه به تعلیم و تربیت است کما اینکه از زمان شیوع این ویروس، معلمان با آموزش‌های مجازی و تولید محتوا ، امر تعلیم وتربیت را رها نکردند و با تمام انرژی درصحنه حاضر بودند.

این مقام مسئول شهرستان شهریار را از جمله شهرستانهای کم‌برخوردار در حوزه فضاهای آموزشی دانست و گفت: درست است که شهرستان شهریار در پایتخت واقع شده است اما با توجه به رشد و افزایش جمعیت و مهاجرپذیر بودن این شهرستان، نیاز به احداث مدارس جدید بسیار محسوس است .

او در ادامه به ضرورت توسعه شبکه شاد اشاره کرد و بیان کرد: شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) به عنوان سرمایه رسانه‌ای در اختیار آموزش و پرورش است که در مواقع لزوم از قبیل تعطیلی‌های پیش‌بینی نشده می‌تواند جایگزین آموزش حضوری در مدارس باشد که تاکید می‌شود نسبت به توسعه این شبکه آموزشی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم .

صیدلو با اشاره به فلسفه وجود شورای آموزش و پرورش اظهار داشت : ترکیب شورای آموزش و پرورش که تشکیل شده از معتمدین مردم ، خیرین مدرسه ساز و نمایندگان مدیران مدارس و دغدغه‌مند بودن این عزیزان نشان از این است که آموزش و پرورش متعلق به تمام اقشار جامعه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار