تدوین برنامه سالانه آموزش و پرورش گام مهمی در جهت تمرکز زدایی و تفویض اختیار به سطوح پایین‌تر است

تهران(پانا)- کارگروه دبیرخانه تدوین برنامه سالانه 99 آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مبتنی بر سند تحول بنیادین با حضور عضو دبیرخانه شورای هماهنگی و اجرای سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه سالانه آموزش و پرورش گام مهمی در جهت تمرکز زدایی و تفویض اختیار به سطوح پایین‌تر است

به‌گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، صالحانی عضو دبیرخانه شورای هماهنگی و اجرای سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح فرایند تدوین برنامه سالانه کلان آموزش و پرورش و تشکیل زیرنظام‌ها و کارگروه‌های آن گفت: سند تحول با 23 هدف عملیاتی و 131 راهکار، مسیر تمرکز‌زدایی وتفویض اختیار به سطوح پائین‌تر به ویژه مدرسه را فراهم آورده است.

او با اشاره به برنامه‌های ارائه شده به صورت الزامی و اقتضائی اظهار داشت: برنامه‌های الزامی فعالیت‌هایی هستند که اکثر استان‌ها قابلیت اجرای آن را داشته و لازم‌الاجرا هستند و برنامه‌های اقتضائی فعالیت‌هایی هستند که همه استان‌ها قابلیت اجرای آن را نداشته و هر استان متناسب با شرایط بومی و محلی خود آن را اجرا می نماید.

صالحانی تصریح کرد: تشکیل جلسات مستمر و هماهنگی اعضاء کارگروه در جهت تدوین برنامه مناسب و همسو، گام مهمی برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی آموزش و پرورش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار