مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان:

در جهت رعایت الگوی مصرف بهینه آب نیازمند کمک رسانه ها هستیم

شیروان(پانا)- شهرام رمضانی در نسشت خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت از اینکه شما رسانه ها ما را مورد ارزیابی قرار می دهید بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم که به کمک رسانه ها و با ارتباط گیری با مسئولین بالاتر در جهت ارائه خدمات بهتر به نتیجه مطلوبی برسیم.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
در جهت  رعایت الگوی مصرف بهینه آب نیازمند کمک رسانه ها هستیم

وی با اشاره به ادغام اداره های امور آب و فاضلاب شهری و روستایی با یکدیگر افزود: هدف اصلی ما ارتقاء کیفیت و کمیت آب شهرستان است.

رمضانی با بیان تشکر از شبکه بهداشت شیروان جهت نظارت بر چاه های آب شرب شهرستان گفت: نظارت مرکز بهداشت بر کیفیت و کمیت آب شرب شهرستان موجب خوشحالی ما است و با نظارت آنان چاه هایی را که میزان نیترات آن ها بالا باشد از مدار مصرف خارج می شود و همچنین چاه هایی را که نیاز به کلر داشته باشند را نیز به ما اعلام می کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان در رابطه با اجرای طرح اگو و پروژه تصفیه خانه در سطح شهر شیروان اظهار کرد: از یکصد و شصت کیلومتر نیاز شیروان به اجرای طرح اگو حدود چهل کیلومتر در شهرک های امام خمینی(ره)، آزادگان و کوی وحدت به اتمام رسیده است و در شهرک بسیجیان نیز این طرح قبل از انجام آسفالت اجرا خواهد شد و همچنین تصفیه خانه فاضلاب شیروان نیز با افق دوازده هزار متر مکعب در روز و با همکاری شرکت شایگان در حدود نود درصد تاکنون پیشرفت فیزیکی داشته است که پس از بهره برداری، آب تصفیه شده به کمک دستگاه های دیجیتال و هوشمند به مصارف صنعتی و کشاورزی خواهد رسید.

وی از همشهریان عزیزی که در حال ساخت و ساز منازل جدید خود هستند درخواست نمود طرح اگو را در ورودی ساختمان خود پیش بینی کنند.

رمضانی از اشتراک بیش از پنجاه و پنج هزار و ششصد انشعاب آب شرب شهری و روستایی در سطح شهرستان شیروان خبر داد و گفت: اولویت اول دولت تأمین آب شرب است و از طرفی اگر چه بارندگی ها زیاد است، اما همچنان مشکل کم آبی باقی است و در حال حاضر سی و پنج روستا با تنش آبی روبروست و با تانکرها آبرسانی صورت می گیرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان با اعلام شماره تلفن 122 از همشهریان عزیز درخواست کرد تا هرگونه اتفاقات و مصارف بی رویه و غیر قانونی آب شرب را به این شماره اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه هر بیست و پنج سال شبکه های آبرسانی به علت فرسودگی باید تعویض و نوسازی شوند اظهار داشت: طول شبکه آب موجود در شهر شیروان دویست و شصت و هشت کیلومتر می باشد که در برنامه ششم سی و سه کیلومتر با اعتبار مورد نیاز بیست و نه میلیارد تومان باید نوسازی شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان افزود: اولین اولویت و هدف ما، رضایت مندی مردم از ارائه خدمات به آنان است و بنده از تمامی مشترکین عزیزی که به موقع قبض های آب را پرداخت کرده و الگوی بهینه مصرف آب را نیز رعایت می کنند صمیمانه تشکر می کنم.

رمضانی پروژه های در حال اجرا در شهرستان را بیست و سه مورد با اعتباری بالغ بر سی و پنج میلیارد تومان اعلام کرد و از شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، فرمانداری، شهرداری، دادستان، شورای تأمین، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج، مدیران قبلی امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان و... در جهت تعامل، ارائه خدمات و همکاری در اجرای پروژه های آبرسانی و... تشکر کرد.

در پایان از آقای حسین حاتمی و خانم مهرانگیز اسدنژاد به عنوان مشترکین خوش حساب و رعایت کننده الگوی بهینه مصرف آب، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار