برگزاری همایش نخبگان فرهنگی، ورزشی و هنری اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - همایش نخبگان فرهنگی، ورزشی و هنری اسلامشهر با حضور معاون هماهنگی و نظارت اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهور،مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور جوانان،معاون صنایع دستی سازمان گردشگری و میراث فرهنگی،مدیر کل مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فرماندار اسلامشهر در سالن همایش های فرمانداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش نخبگان فرهنگی، ورزشی و هنری اسلامشهر

در این برنامه، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامی داشت دهه کرامت و ابراز خرسندی از حضور مدیران جوان دولت تدبیر و امید اظهار کرد: اسلامشهر مرکز پتانسیل دار بالقوه و بالفعل است که با حضور 1200نفر حافظ قرآن کریم ،قهرمانان ورزشی داخلی و بین المللی ، جوانان نخبه فرهنگی ، هنری و علمی و تولید ناخالص ملی و ظرفیت های کشاورزی و گردشگری هنوز در کشور شناخته شده نیست .

در ادامه سجاد سالک ،مدیر کل مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سخنانی از عدم استقبال جوانان از حضور در سمن های ورزشی و در رابطه با جذب اعتبارات سخن گفت و افزود: در سایر استان ها ما با حضور فعال جوانان رو به رو هستیم و از همه سمن ها در خواست کرد که به آموزش مهارت اعضای خود و تشکیل تعاونی جوانان توجه لازم را داشته باشند.

سپس احسان باکری ،مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور جوانان نیز به حمایت خوب دولت در رابطه استار تاپ ها و شرکت های دانش بنیان اشاره کرد.

پویا محمودیان معاون صنایع دستی سازمان گردشگری و میراث فرهنگی کشور هم سخنران بعدی برنامه بود که از قدرت بالای مطالبه گری مدیران زن گفت که می بایست آنچه حق است را بر زبان بیاورند.

او تأکید کرد: هنرمندان صنعتگر و صنایع دستی شهرستان اسلامشهر در رشته های سفال،سرامیک ،چرم و شیشه دست ساز در استان تهران برتر هستند و در شرایط فعلی که به علت شیوع کرونا ویروس بازارچه و نمایشگاهی برگزار نشد ،با ثبات ایستادند و در این راستا تسهیلات نیز به هنرمندان ما تعلق گرفت.

معاون صنایع دستی سازمان گردشگری و میراث فرهنگی کشور خاطر نشان کرد: در سال جهش تولید صنایع دستی ما از جایگاه خوبی در جهان برخوردار است و هنرمندان هم سرمایه بی بدیل هستند که امیدواریم با صبر ،تلاش و امید از این دوران هم عبور کنند.

در این همایش ،نمایندگان نخبگان جوان ،هنرهای صنایع دستی ، موسسات آموزشی ،انجمن هنرهای نمایشی و تجسمی،سازمان های مردم نهاد و اداره ورزش و جوانان اسلامشهر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در زمینه ،تقویت انجمن و سمن های فعال،توجه به موسسات فرهنگی،بیمه هنرمندان، نیاز به سالن آمفی تئاتر در شهرستان و رسیدگی به هنرمندان متضرر از شرایط کرونا ویروس پرداختند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار