اولین جلسه شورای پروژه مهر برگزار شد

زنجان (پانا) - اولین جلسه شورای پروژه مهر بازگشایی مدارس استان زنجان با حضور اعضای این شورا در محل سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه شورای پروژه مهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، داوود بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل و دبیر شورای پروژه مهر استان گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت های اعضا و کارگروه های این شورا در سال گذشته ارائه نموده و اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط ویژه ای که از لحاظ شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است دو کارگروه ویژهباعنوان کارگروه بهداشت و کارگروه آموزش تشکیل خواهد شد تا امور بهداشتی و آموزشی مدارس را به شکل مطلوب تری به پیش ببرند.

بهرامی در ادامه از روسای کارگروه ها خواست تا نسبت به تعیین اعضا و دبیران کارگروه‌ها، تدوین زمانبندی جلسات، تدوین برنامه های اجرایی و سایر موارد اقدامات لازم را به عمل آورد و گزارشات آنها را به دبیرخانه این شورا ارسال ارسال نماید.

علی طاهری معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه همه تعمیرات اساسی مدارس تا پایان تیر ماه تکمیل می شود،گفت : 30 هزار متر مربع عایق رطوبتی تحویل مدارس شده و در توزیع این اقلام اولویت های واقعی را در نظر گرفته ایم .

وی در ادامه افزود : 9 باب مدرسه برای شش ماهه دوم سال 1399 با ۴۴ کلاس درس آماده شده و تحویل داده خواهد شد.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای مطلوب پروژه مهر پرداختند و مقرر شد در جلسه آتی این شورا برنامه های کارگروه ها و پیشنهادات آنها ارائه گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار