نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان زنجان با وزیر آموزش و پرورش

زنجان (پانا) - محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان زنجان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان زنجان با وزیر آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این دیدار که با حضور ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفت، نمایندگان زنجان به بیان مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استان پرداختند.

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم با بیان اینکه آموزش و پرورش زنجان در بخش امکانات و فضاهای آموزشی و فضاهای تربیتی با مشکلات عدیده ای چون کمبود اردوگاه ها، کانون های تربیتی، فضاهای ورزشی و استخر... روبه رو است، خواستار توجه بیشتر وزارتخانه به این استان شد.

وی با بیان این نکته که 308 فضای آموزشی بر اساس اطلاعات موجود آموزش و پرورش استان، در وضعیت فیزیکی نامناسبی به سر می برد، خواهان اعتبار به این بخش از سوی اداره کل نوسازی و وزارت آموزش و پرورش شد.

گفتنی است در ادامه سایر نمایندگان به بیان دیدگاه ها و‌نظرات پیرامون آموزش و پرورش و چالش های موجود در حوزه تعلیم و تربیت پرداخته و اظهار امیدواری کردند: این مسائل با هماهنگی در مدیریت اجرایی استان و پشتیبانی وزارت آموزش و پر‌ورش برطرف شود.

شایان ذکر است در این نشست مدیر کل آموزش و پرورش زنجان گزارش مختصری از توفیقات استان در سال گذشته ارائه و اظهار کرد: این توفیقات با حمایت های امام جمعه محبوب زنجان، استاندار محترم و همگرایی و تلاش تمامی همکاران گرامی حاصل شد که امیدواریم با ظرفیت های قانونی نمایندگان محترم به این توفیقات بیافزاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار