مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر :

موفقیت مدیران در راستای قابلیت انطباق و سازگاری با شرایط است

اسلامشهر (پانا) - جلسه تخصصی مدیران دبیرستان ها و هنرستان های آموزش و پرورش اسلامشهر در سالن فجر منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت مدیران در راستای قابلیت انطباق و سازگاری با شرایط است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،در سخنانی هفته قوه قضائیه که مصادف با شهادت جمعی از یاران امام خمینی(ره) در سال 1360و در راس آنان شهادت آیت اله بهشتی و یاران باوفایشان بود را گرامی داشت.

او تصریح کرد: یکی از رموز موفقیت مدیران، قابلیت انطباق و سازگاری با شرایط است و مدیران با بازیابی برنامه ها و پذیرش تغییر و تطابق آن با سیاست ها و راهبرد ها برنامه های خود را سازماندهی کنند.

بنار بیان کرد: شیوه نامه ستاد ثبت نام دانش آموزان به مدارس ارسال شده و مدیران گرامی ضمن تکریم ارباب رجوع باید تدابیری را اتخاذ کنند تا از مراجعات غیرضروری اولیا و دانش آموزان به مدارس جلوگیری شود و ثبت نام دانش آموزان میان پایه بدون مراجعه حضوری به مدارس انجام پذیرد.

رئیس ستاد ثبت نام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، با تاکید بر تشکیل ستاد ثبت نام و پروژه مهر گفت: خوشبختانه افق کاری مدیران ما افقی رو به تعالی و روبه رشد دارد.

بنار ضمن تاکید بر آمادگی کامل بازگشایی مدارس تأکید کرد: اولویت کاری ما حفظ سلامت جسمانی خود و ارباب رجوعان است و یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت این مدیریت، استفاده حداکثری از شبکه شاد است و شبکه شاد نباید به هیچ وجه تعطیل شود و در این راستا باید از سیستم های انگیزشی جهت پیوستن و استفاده از این شبکه استفاده شود و مدیران مدارس با تشکیل گروه تمامی امور مدرسه را در این شبکه پیگیری کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: ثبت نام پایه دهم طبق هدایت تحصیلی انجام پذیرد و در ادامه بر فهرست بندی کارها و تفویض اختیار تاکید کرد و از رهبری، برقراری ارتباط، توانایی خلق کردن موقعیت ها و شبکه سازی به عنوان چهار اولویت کاری رهبران نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار