مدیران مدارس، راهبران آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش هستند

تهران ( پانا) - قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در جلسه کمیته انتصاب مدیران مدارس، انتخاب مدیران شایسته را نقطه عطفی در مدارس بیان کرد که باعث پیشرفت کمی و کیفی در مدارس می شوند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس، راهبران آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش هستند

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۱، جلسه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سالن الفبا برگزار شد. در این جلسه که با حضور گراوند، مدیر منطقه و شورای معاونین برگزار شد، موضوعات مربوط به نحوه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه گراوند بیان کرد: مصاحبه برای انتخاب و انتصاب مدیران، به ما کمک می کند تا با توانایی، تجارب و اندیشه های متقاضیان آشنا شویم.
وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس راهبران گام دوم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش هستند افزود: مصاحبه مدیران، از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند به ما کمک کند تا با انتخاب افراد شایسته نقطه عطفی در مدارس ایجاد کنیم و شاهد پیشرفت کمی و کیفی آموزشی و پرورشی در مدارس باشیم.
گراوند عنوان کرد: داوطلبان باید با قوانین آموزشی، اداری، انضباطی، مالی و پرورشی و سیستم های آموزش و پرورش بصورت کاربردی آشنایی لازم را داشته باشند و از چگونگی برنامه ریزی ساحت های آموزشی و پرورشی و برنامه تعالی در مدرسه آگاه باشند. مدیران باید رهبر آموزشی و تربیتی فعال باشند و روابط عمومی بسیار خوبی با اولیاء و دانش آموزان داشته باشند.
گراوند در ادامه تاکید کرد: در انتخاب مدیران نباید سلیقه ای عمل شود بلکه باید افراد شایسته و لایق مطابق قوانین و امتیازات اکتسابی انتخاب شوند.
در پایان جلسه، گراوند از زحمات عنایت مهر در دوره تصدی کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد و اقدامات مؤثر ایشان در پیشبرد اهداف سازمانی و دبیری ایشان در ستاد انتخاب و انتصاب مدیران سپاسگزاری کرد و با حضور شورای معاونین منطقه لوح تقدیری به نشانه قدردانی به ایشان تقدیم شد و برای کارشناس مسئول جدید ارزیابی عملکرد و دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران، عبداللهیان آرزوی توفیق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار