برگزاری دومین جلسه هم اندیشی ستاد ثبت نام اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - دومین جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور درخشانی پور سرپرست آموزش و پرورش، معاونین آموزشی، پرورشی ، پشتیبانی و کارشناسان اداری عضو ستاد ثبت نام در سالن همایش این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  دومین جلسه هم اندیشی ستاد ثبت نام اداره آموزش و پرورش  ناحیه یک شهرری

در این جلسه ابتدا درخشانی‌‌پور سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در خصوص اهمیت تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی و احترام به مراجعین و خانواده‌ها مطالبی را بیان نمود.

او تصریح کرد: با هم‌اندیشی بیشتر و تشکیل منظم جلسات و کارگروه‌های تخصصی راهکارهای مناسب برای ثبت‌نام دانش‌آموزان بدون مشکلی فراهم شود.

درخشانی‌‌پور یکی از مهمترین وظایف اعضای ستاد را نظارت مستمر و مستقیم از روند ثبت‌نام و ارزیابی دقیق عنوان کرد.

او خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌‌‌های بهداشتی بر اساس دستورالعمل‌‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا بسیار مهم است و تلاش شود این امر مهم با فرهنگ‌‌سازی با ممانعت از ایجاد تجمعات غیرضرور و ازدحام غیرلازم انجام شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: از ظرفیت شبکه شاد در جهت تعامل و اطلاع‌رسانی استفاده گردد.

سپس معینی‌‌فرد معاونت ابتدایی این ناحیه گفت: همواره موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان از دغدغه‌‌های جدی والدین است و همه تلاش ما این است که با تکریم ارباب رجوع و در چار چوب قوانین و مقررات بستری را فراهم نماییم که اولیاء و دانش‌آموزان با آرامش خاطر نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام نمایند.

درپایان جلسه هریک از معاونین ، کارشناسان اداری و مقاطع ، راهکارهایی در خصوص فعالیت ستاد ثبت‌نام ارائه دادند.

خبرنگار : معصومه تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار