معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

واحدهای پشتیبانی، بسترسازان تعلیم و تربیت در واحدهای آموزشی‌ هستند

​​​​​​​شهرری (پانا) _ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران عنوان کرد کارکنان واحدهای پشتیبانی، بسترسازان امر خطیر تعلیم و تربیت در مدارس ‌هستند که همواره بار سنگین مسئولیت سازماندهی نیروی انسانی و فراهم آوردن امکانات اولیه را برای دایر شدن مدارس به دوش می‌کشند. 

کد مطلب: ۱۰۹۱۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
واحدهای پشتیبانی، بسترسازان تعلیم و تربیت در واحدهای آموزشی‌ هستند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، یوسف بهارلو در نشست هم اندیشی امور پشتیبانی و ساماندهی پرسنل که در ناحیه یک شهرری برگزار شد، افزود: وظیفه حساس و چالش برانگیز توزیع نیروهای انسانی موجود، در مدارس و پیگیری تشکیل و تجهیز فضاهای آموزشی مورد نیاز، از اهم دغدغه‌های معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در سطح استان است.

وی در بخش پایانی سخنان خود، ضمن توصیه کارکنان واحدهای پشتیبانی به تکریم بیش از پیش ارباب رجوع، اظهار کرد: حل و فصل امور محوله در واحدهای مختلف پشتیبانی نیازمند صبوری و تعامل هر چه بیشتر این واحدها با عموم مراجعه کنندگان و سایر بخش‌های مرتبط با امر تعلیم و تربیت است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نیز در این نشست، از کمبود فضای آموزشی به ویژه در محلات دولت آباد و قیامدشت خبرداد و گفت: فقدان مدارس به اندازه کافی در این محلات، بعضاً، تشکیل کلاس‌های درس با تراکم 40 نفری را موجب شده‌است که البته مطلوب نیست.

مهدی درخشانی پور، بالا بودن نسبی میانگین سن خدمتی معلمان و کارکنان در سطح آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری را از دیگر چالش‌های پیش‌رو در آموزش و پرورش این ناحیه عنوان کرد و افزود: میانگین سن خدمتی همکاران شاغل در منطقه تقریباً بالاست و این ناحیه جزء نواحی مسن محسوب می شود که این موضوع هم نیاز به چاره‌ جویی دارد.

نشست هم‌اندیشی امورپشتبانی و ساماندهی نیروهای انسانی با حضور محسن عارفی، رئیس اداره رفاه و تعاون، مسلم ورمزیار، رئیس اداره پشتیبانی و حسین صادقی رئیس اداره آمار و بودجه ادره‌ کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

رفیق مصطفایی، رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان، سعید عباس ‌زاده رئیس اداره مکاتبات و دبیرخانه، ژما جواهری پور دبیرکارگروه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مجتبی سلیمیان معاون اداره امور اداری و منابع انسانی، دیگر شرکت کنندگان در این نشست، از اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بودند.

جمعی از مسئولان و کارشناسان واحدهای پشتیبانی، حسابداری، رفاه و تعاون، اموراداری، آمار و بودجه، فناوری اطلاعات و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نیز درنشست هم‌اندیشی پشتیبانی و ساماندهی پرسنل که در تالار هم‎‌اندیشی وحدت این ناحیه برگزارشد، حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار