چهارمین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزی شهر تهران برگزار شد

نجار: مرجع اخبار رسمی و معتبر سرویس مدارس کار گروه ماده 18 است

تهران (پانا) -  چهارمین جلسه کارگروه سرویس با رویکرد بررسی و آسیب شناسی چالش ها و مشکلات سال گذشته و نظارت دقیق بر حسن انجام کار پیمانکاران و مدارس تا اتمام فرایند سرویس سال قبل و همچنین  برنامه ریزی و زمان بندی برای سال تحصیلی آینده در اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نجار: مرجع اخبار رسمی و معتبر سرویس مدارس کار گروه ماده 18 است

نجار، رئیس امور اداری اداره کل- اشاره کرد با توجه به شرایط خاص بوجود آمده در جامعه ساماندهی و نظارت بر کار سرویس حمل و نقل دانش آموزی از دغدغه اداره کل است. او اضافه کرد با توجه به تصمیمات و مصوبات کارگروه ماده 18 که اصلی ترین مرجع تصمیم گیری در امور سرویس حمل و نقل دانش آموزی است هزینه های سرویس تا پایان اسفند ماه به پیمانکاران پرداخت شد(هدف عدم تضییع حق رانندگان) مابقی وجوه به حساب اولیاءمسترد خواهد شد و مدارس ملزم به رعایت این مصوبه و بخشنامه هستند. این مهم از طریق بازرس های دقیق محقق خواهد شد.
عباس باستانی، مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران آمار دقیقی را به کارگروه ارائه داد. او گفت: از اول مهر تا اسفند سال گذشته 1068 بازدید از 1800 مدرسه موجود صورت گرفته و تمامی تخلفات مدارس ثبت شده است, همچنین در مرحله چهارم از نیمه فروردین تا 25 خردادماه علاوه بر پیگیری و ثبت اصلاح مدارس بازدید شده قبلی210 مدرسه دیگر بازدید شده است و تا پایان خرداد ماه تمامی مدارس بازدید خواهند شد.
همچنین خواجویی، رئیس اداره تخلفات گفت: ما منتظر گزارش سازمان دانش آموز هستیم تا به جد با مدیران متخلف و پیمانکاران ناهنجار شکن برخورد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار