خوش قدم: تا تعیین نرخ سرویس هیچ گونه ثبت نامی در حوزه سرویس مدارس نداریم

تهران (پانا) - جلسه کارگروه سرویس مدارس شهر تهران با رویکرد بررسی و آسیب شناسی چالش ها و مشکلات سال گذشته و نظارت دقیق بر حسن انجام کار پیمانکاران و مدارس تا اتمام فرایند سرویس سال قبل و همچنین  برنامه ریزی و زمان بندی برای سال تحصیلی آینده در اداره آموزش و پرورش با حضور سیدصدرا خوش قدم، رییس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران، نجار، رئیس امور اداری اداره کل شهر تهران، عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
خوش قدم: تا تعیین نرخ سرویس هیچ گونه ثبت نامی در حوزه سرویس مدارس نداریم

در این نشست خوش قدم گفت: امسال سیاست سرویس را به سمت شفافیت ببریم و هرکجا فکر می کنیم پتانسیل تخلف دارد، ورود کنیم. برای مثال اگر تخلف در حوزه پیمانکاری است، ورود کنیم. اگر تخلف ناشی از نوع قرارداد است، اصلاح کنیم.

وی افزود: شعار و سیاست امسال ما در بحث سرویس شفاف سازی است و یکی از موضوعات مهم موضوع اضافه نرخ های امسال است.

خوش قدم با اشاره به اهمیت شفاف سازی در موضوع سرویس مدارس گفت: باید به سمتی برویم که شفاف سازی سرلوحه کار ما باشد طوری که هیچ کس در بحث سرویس با نقطه مجهولی برخورد نکند.

خوش قدم با اشاره به اهمیت آگاهی مدیران مدارس گفت: اگر مدیر مدرسه ما با قوانین این حوزه آگاه باشد و همکاری کند ما کمترین مشکلات را در حوزه سرویس مدارس خواهیم داشت.

در ادامه خوش قدم تاکید کرد: تا تعیین نرخ و ثبت و معرفی پیمانکاران واجد شرایط، ثبت نامی در حوزه سرویس مدارس نداریم. البته به‌زودی و تا دو هفته دیگر نرخ مشخص خواهد شد و اعلام می شود. از مدیران مدارس خواهشمندیم که تا اعلان نرخ و معرفی پیمانکاران هیچ گونه ثبت نامی در باب سرویس انجام ندهند و هیچ پیمانکاری را در مدرسه راه ندهند. همچنین از خانواده های محترم می خواهیم در این خصوص با ما همکاری کنند و اگه تخلفی مشاهده کردند حتما با ارزیابی و رسیدگی به شکایات منطقه مربوطه گزارش کنند تا خدای نکرده مشکلی برای آنها در طول سال ایجاد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار