مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر کشکسرای:

هنرستان مستقل و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در شهر کشکسرای راه‌اندازی می شود

مرند (پانا) - – اباذر کاظمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر کشکسرای، از راه‌اندازی هنرستان مستقل و پژوهشسرای دانش‌آموزی در این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان مستقل و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در شهر کشکسرای راه‌اندازی می شود

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش مرند، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در دیدار با اعضای شورای اسلامی و مدیران مدارس شهر کشکسرای، درخصوص ساماندهی فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر کردند.

اباذر کاظمی با اشاره به جمعیت زیاد دانش‌آموزی این شهر اظهار کرد: " هنرستان مستقلی به نام شهید مدافع حرم روح‌الله طالبی و پژوهشسرای دانش‌آموزی در شهر کشکسرای راه‌اندازی خواهد شد. "

وی با تشکر از زحمات مجمع خیرین مدرسه‌ساز این شهر در به سرانجام رساندن 14 ماهه دبستان شهید خلفی ادامه داد: " تلاش می‌کنیم در نیمه دوم امسال نیز، مدرسه خیرساز شهید زهدی‌پور کشکسرای را افتتاح کنیم. "

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان مرند در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: " با همکاری و تقویت تعامل مدارس با کتابخانه‌های عمومی شهر، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و انس بیشتر دانش‌آموزان با کتاب، گامی اساسی برداریم. "

کاظمی تصریح کرد: " مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کشکسرای و آموزش و پرورش شهرستان مرند، در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، تعامل چشمگیری داشته‌اند. "

شهر کشکسرای در ۱۵ کیلومتری غرب بخش مرکزی شهرستان مرند قرار دارد.

خبرنگار: حامد مرتضایی کیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار