مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در جلسه شورای آموزش و پرورش:

مرند کارگاه مدرسه‌سازی استان بوده و 26 پروژه در حال اقدام می‌باشد

مرند (پانا) –- جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرند با حضور فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مرند کارگاه مدرسه‌سازی استان بوده و 26 پروژه در حال اقدام می‌باشد

فرماندار شهرستان ویژه مرند در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه حوزه آموزشی نباید در برابر پدیده‌های جدید انفعالی برخورد کند، اظهار کرد: بیشترین مجموعه درگیر با موضوع کرونا مجموعه آموزش و پرورش بوده و حقیقتاً در زمینه آموزش دانش‌آموزان شاهد تحولات مثبتی بودیم.

داود گرشاسبی افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا، مدارس از مکان‌محوری خارج شدند و بر اساس توانمندی معلمان، تعریف دیگری از فضای مجازی به عنوان فضای حقیقی جدید صورت گرفت.

معاون استاندار آذربایجان شرقی نیاز مدارس شهرستان به بازسازی، به دلیل قدمت بالای فضاهای آموزشی ضروری دانست و تأکید کرد: مسئولین امر باید در کنار اعتبارات دولتی برای بازسازی مدارس، از پتانسیل و توانمندی خیرین نیز بهره ببرند؛ البته کارهای بزرگی در این مدت در شهرستان صورت پذیرفته است.

وی از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان به سبب مشارکت در برگزاری سالم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه 98 تشکر کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر توجه بیشتر دستگاه تعلیم و تربیت به مقوله تربیتی دانش‌آموزان ابراز داشت: جایگاه شخص معلم، ارتقاء دهنده دانش‌آموز در همه ابعاد تربیتی هست.

معصومه پاشایی بهرام با اشاره به تمهید مقدمات راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در مرند افزود: با توسعه متوازن رشته‌های فنی، باید آموزش را به سمت هنرستان و حرفه‌آموزی سوق داد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند نیز در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد صورت گرفته در طول 30 ماه گذشته اظهار کرد: به اذعان مسئولین استانی، مرند کارگاه مدرسه‌سازی استان بوده و در این مدت نیز 21 پروژه مدرسه‌سازی در سطح شهرستان کلنگ‌زنی، در حال احداث و یا افتتاح شده‌اند.

اباذر کاظمی ادامه داد: مقدمات احداث 5 مدرسه دیگر نیز در روستاهای دیزج حسین‌بیگ، عریان‌تپه، میاب، سرخه و منطقه میناخور فراهم شده و در آینده نزدیک کلنگ‌زنی خواهند شد.

وی از افزایش حوزه‌های امتحان نهایی خردادماه در شهرستان به دلیل شیوع کرونا خبر داد و گفت: آزمون‌های حضوری پایه دوازدهم با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی در 12 حوزه امتحانی در حال برگزاری هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار