در پنجاه و چهارمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور ؛

مسیب‌زاده: دارالقرآن مجازی در شبکه شاد برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعالیت می‌کند

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان در فضای مجازی در تابستان برگزار می‌‌شود

تهران (پانا) - پنجاه و چهارمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در دفتر وی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مسیب‌زاده: دارالقرآن مجازی در شبکه شاد برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعالیت می‌کند

مهدی نوید ادهم نائب رئیس و دبیر کمیسیون و دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در ابتدای این جلسه اظهار امیدواری کرد بتوانیم جلسات این کمیسیون را به صورت مستمر برگزار کنیم. وی دستورکار این جلسه را عنوان کرد و از اعضا خواست تا درباره برنامه‌های قرآنی در دوران کرونا توضیح دهند.



برخی از اعضای این کمیسیون از جمله اعضا از وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و بنیاد شهید به بیان اخبار قرآنی حوزه‌های مختلف پرداختند. محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این باره گفت: راه‌اندازی شبکه شاد اتفاق خوب و ارزشمندی بود که یک میلیون عضو در کانال قرآن، عترت و نماز در این بستر حضور دارند.

وی به راه‌‌اندازی دارالقرآن مجازی در شبکه شاد به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه اشاره کرد که در تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعالیت می‌کند.

مسیب‌زاده همچنین گفت: تاکید معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بر این است که هیچ فعالیتی تعطیل نشود لذا سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان در فضای مجازی در تابستان برگزار می‌‌شود همچنین قرارگاه قرآن و نماز نیز در بستر شبکه شاد راه‌اندازی شده است تا دانش‌آموزان درگیر فضای قرآنی شوند.

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ادامه به بیان نکاتی درباره سند اهداف آموزش عمومی قرآن اشاره کرد و گفت: به نظرم در این سند نباید اهداف تفصیلی با شایستگی‌های پایه گره بخورد بلکه باید حول محور شایستگی‌های پایه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار