اختصاص ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای نوسازی مدارس پلدختر

خرم‌آباد(پانا)- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: امسال ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تعمیرات اساسی و نوسازی مدارس شهرستان پلدختر اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای نوسازی مدارس پلدختر

امیر غفوری نژاد روز یکشنبه در حاشیه دیدار با امام جمعه پلدختر افزود: امسال با توجه به شرایط کرونا در استان لرستان اما عملیات تعمیرات اساسی فضاهای آموزشی زودتر از هر سال آغاز و حدود ۲۳ میلیارد تومان بودجه برای استان در نظر گرفته شده که این پروژه ها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی عنوان کرد: بر اساس رویکرد مقام معظم رهبری و با مشارکت بخش خصوصی و خیران امسال حدود ۱۷ میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد اعتبارات در ساخت فضاهای آموزشی در پلدختر هزینه می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: این سازمان برای جلوگیری از حوادث احتمالی، استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی را در شهرستان پلدختر از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ پیگیری کرده است.

غفوری نژاد تصریح کرد : در این راستا تاکنون ۸۲ فضای آموزشی در قالب چهار هزار و ۴۳۹ کلاس درس با اعتباری بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز شده است.

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز لرستان در خصوص تجهیز مدارس به سیستم های گرمایش طی سال گذشته تا کنون ۱۷۸ کلاس درس در این زمینه استانداردسازی شده و چنانچه تعداد پروژه های قابل ملاحظه در شهرستان پلدختر تا مهرماه سال جاری تحویل داده شود تا حدود زیادی مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

وی با ابراز تاسف از عدم احداث استخر دانش آموزی در پلدختر گفت: انتظار می‌رود مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برای رفع این خلا موضوع را برای استفاده از ردیف اعتباری بودجه شهرستان به فرماندار پیشنهاد دهد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: با توجه به تخریب و از بین رفتن زمین فضای آموزشی روستای سرنجه زیودار بخش معمولان پلدختر انتظار می‌رود مسئولان شهرستان زمین مناسبی جهت احداث و بازسازی این فضا در اختیار نوسازی استان قرار دهند.

وی افزود : نوسازی مدارس استان احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر پلدختررا آغاز کرده که شهرداری به دلایل مختلف جلوی فعالیت پیمانکار این پروژه را گرفته است.

غفوری نژاد از شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات عمرانی پلدختر خواست با نوسازی مدارس استان در جهت احداث فضاهای آموزشی در رفع این مشکل در شهرستان همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار