معاون آموزش متوسطه استان در جلسه کارگروه ثبت نام دانش آموزان و کمیته هدایت تحصیلی:

هماهنگی و داشتن وحدت رویه در انجام امور مربوط به هدایت تحصیلی و ثبت نام، ضرورت دارد

زنجان (پانا) - جلسه کارگروه ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم و کمیته هدایت تحصیلی با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی و آموزش متوسطه استان و روسای ادارات فنی و کاردانش، دوره اول، مشاوره تحصیلی و معاونین آموزشی، کارشناسان مشاوره و ارزیابی عملکرد و آموزش نواحی یک و دو در سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی و داشتن وحدت رویه در انجام امور مربوط به هدایت تحصیلی و ثبت نام، ضرورت دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه در این جلسه لزوم ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در انجام امور مربوط به هدایت تحصیلی و ثبت نام دانش آموزان را ضروری دانست.

وی سهم نواحی یک و دو را در بهبود و ارتقاء شاخص توزیع متوازن بین شاخه ای در سطح استان را مهم ارزیابی کرد و خواستار تحقق شاخص های کمی پیش بینی شده در زمینه سهم رشته ها و شاخه ها در هدایت تحصیلی دانش اموزان پایه دهم با رویکرد تقویت رشته های فنی و کاردانش از سوی هردو ناحیه شد.

بهرامی در ادامه ضمن تاکید بر تشکیل منظم جلسات کمیته هدایت تحصیلی و کارگروه ثبت نام، افزود: هر تصمیم و ابتکار و خلاقیتی که در سطح مناطق اتخاذ می شود بایستی در جهت تقویت رشته های فنی و کاردانش و رشته ریاضی درشاخه نظری باشد.

در ادامه جعفر گنج خانلو معاون پرورشی اداره کل بر لزوم اعمال ظرفیت های نواحی در اولویت رشته های تحصیلی دانش آموزان در کنار علاقه و استعداد آنان تاکید کرد.

در پایان جلسه روسای ادارات ارزیابی عملکرد ،متوسطه اول ، فنی و کاردانش و مشاوره تحصیلی اداره کل و معاونین آموزشی نواحی یک و دو به تشریح اقدامات حوزه مسئولیت خود در زمینه هدایت تحصیلی و ثبت نام دانش آموزان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار