کارشناس مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش پاکدشت:

مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار می شود

پاکدشت (پانا)- – کارشناس مسئول اقامه قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از برنامه‌های متنوع قرآنی و نیز برگزاری مسابقات قرآنی به صورت مجازی به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار می شود

هادی علی‌عسگری کارشناس مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت درباره برگزاری مسابقات قرآنی به صورت مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: اکنون علیرغم این که نگران حال همه دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز هستیم نگران فعالیت‌های پرورشی نیستیم چرا که برای دانش‌آموزان ما اکنون بهترین شرایط فراهم است که اوقات فراغت خود را با آموزه‌های ارزشمند مسائل فرهنگی، دینی و ارزشی غنی‌سازی کنند.

همچنین دانش‌آموزان در این ایام در کنار درس‌ها و آموزش‌هایی که از طریق تلویزیون و شبکه‌های مجازی دریافت می‌کنند مسابقات قرآنی را به صورت مجازی پیگیری می کنند.

علی‌عسگری در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین طرح‌های ما در این ایام برگزاری مسابقه قرآنی با حضور خانواده‌ها است و برای همین منظور کانالی در شبکه‌های مجازی راه‌اندازی شده است که آدرس آن در همه پیام رسان‌ها قابل دریافت است که دانش‌آموزان در این سامانه می‌توانند تلاوت‌های تقلیدی را ضبط کنند که الگوی تلاوت و نمونه قاری‌های ممتاز و برجسته مصطفی اسماعیل، منشاوی، شحات انور و عبدالباسط است تا دانش‌آموزان این تلاوت‌ها را تقلید و هر کدام 3 تا 4 دقیقه قرائت خود را ضبط و برای ما ارسال کنند که از میان تلاوت‌ها برترین‌ها را انتخاب می‌کنیم و به آن‌ها جوایزی اهداء خواهیم کرد.

علی‌عسگری در پایان افزود: همچنین مسابقه اذان را برگزار می‌کنیم که دانش‌آموزان می‌توانند از همین طریق با ضبط صدای اذان خود، آن را برای ما ارسال کنند همچنین طرح ملی حفظ جز سی قرآن کریم را که قبلا نیز اعلام کردیم، یکی از فعالیت‌های محوری و یک فرصت بی‌نظیر است. هر روزی که در خانه هستیم یک سوره از جز سی قرآن کریم را حفظ کنیم .

خبرنگار: زهرا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار