رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت:

رعایت پروتکل های بهداشتی پاشنه آشیل بازگشایی موفق مدارس و سلامت دانش آموزان است

پاکدشت (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در خصوص بازگشایی مدارس اعلام کرد فعالیت آموزشی مدارس پس از دو ماه و نیم وقفه با رعایت دستورالعمل ها بهداشتی و صرفا برای رفع اشکالات درسی از سرگرفته شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رعایت پروتکل های بهداشتی  پاشنه آشیل بازگشایی موفق مدارس و سلامت دانش آموزان است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش پاکدشت، محمد سیلسپور رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در خصوص بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزانی که از طریق شبکه شاد و رسانه ملی آموزش ها را فرا گرفته اند نیازی به حضور در مدرسه ندارند.

او در ادامه افزود: اقدامات آموزشی جبرانی برای دانش آموزان در هفته اول بازگشایی مدارس در نظر گرفته شد که با رعایت پروتکل های بهداشتی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

او اظهار کرد: با اقدامات جهادی فرهنگیان در ایام تعطیلات از جمله ضدعفونی کردن مدارس و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص انتقال ویروس کویید 19 بین دانش آموزان نگرانی اولیا و مربیان کاهش یافته و دانش آموزان باید تمام هم و غمشان جبران عقب ماندگی های احتمالی برنامه های آموزشی شان باشد.

سیلسپور بیان کرد: اقدامات جهادی فرهنگیان برای ضد عفونی کردن معابر و مدارس که مبتکرانه، دلسوزانه، آگاهانه انجام شد باعث شد فرآیند آموزش تعطیل نشود و معلمان یک بار دیگر با اقدامات خود قداست و منزلت تعلیم و تربیت را در جامعه نشان دادند و شأن و جایگاه معلمی را ارتقا بخشیدند.

اوتاکید کرد: با اختیارات واگذار شده به شورای مدرسه، بستر برای تصمیم گیری در مورد اجرای ارزشیابی پایانی دانش آموزان فراهم شده و در این ارزشیابی توجه ویژه به ارزشیابی دانش آموزان پایه اول به منظور اطمینان یافتن از تحقق اهداف برنامه درسی صورت پذیرفته است و اگرچه قطعا هیچ چیز جایگزین کلاس درس و ارتباط پویای معلم و دانش آموز در مدارس نمی شود، اما نباید از آموزش های الکترونیک نیز غافل شویم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست و فقط جهت رفع اشکال می توانند در مدرسه حضور یابند و دانش آموزان می توانند برای شرکت در کلاس درس با خانواده مشورت نمایند در این میان رعایت پروتکل های بهداشتی پاشنه آشیل بازگشایی مدارس موفق و سلامت دانش آموزان است که گروه جهادی فرهنگیان با اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی زمینه را برای بازگشایی و ادامه فعالیت مدارس هموار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار