امام جمعه رشت:

زمان افول دولت آمریکا و سیاست های خصمانه آن فرا رسیده است

رشت ( پانا) - امام جمعه رشت گفت : زمان افول دولت آمریکا و سیاست های خصمانه آن فرا رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
زمان افول دولت آمریکا و سیاست های خصمانه آن فرا رسیده است

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت که بعد از حدود ۴ ماه برای نخستین بار حضوری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قتل یک شهروند سیاهپوست در آمریکا، تظاهرات گسترده ای این کشور را فرا گرفته و دولت آمریکا هم اینک منفور سایر کشورها و نیز ملت خود است و تمامی روسای جمهور این کشور نیز به دلیل سیاست های خصمانه و سلطه گرانه در طول تاریخ منفور بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: هم اینک نیز مجسمه برده فروشان در مناطق مختلف و شهرهای گوناگون آمریکا وجود دارد که این نشان دهنده تاریخ سلطه گری این کشور است و ثابت می کند که آمریکا با نظام برده داری عجین است و به همین دلیل و نیز سیاست های خصمانه آن نسبت به اقشار مختلف مردم، هم اینک دولت آمریکا در جهان منفور است.

وی بیان کرد: حضور یک سیاهپوست همانند اوباما نیز به عنوان رئیس جمهور، نیرنگ سیاستمداران این کشور بود و به خوبی نیز در آن زمان مشاهده کردیم که این سیاست های خصمانه وجود داشت و تا امروز نیز تداوم یافته است.

امام جمعه رشت خاطر نشان کرد: با توجه به حادثه اخیر شاهد تظاهرات گسترده در کشور آمریکا هستیم که بر این اسایس در ۵۰ ایالت و ۵۸۰ شهر این کشور مردم تظاهرات کردند و در این راستا حدود ۲۰ نفر توسط پلیس های آمریکا کشته شده و صدها نفر نیز زخمی شده اند و حدود ۱۲ هزار نفر نیز در جریان این اعتراضات بازداشت شده اند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به تعداد اندکی از شیفتگان آمریکا در کشور اظهار کرد: بطور حتم این تعداد اندک که هنوز در ایران شیفته آمریکا هستند، با توجه به جریانات پیش آمده شرمنده اند و اگر به آغوش ملت بازنگردند، سرافکنده تر خواهند شد.

مجلس، دولت و قوه قضاییه با همدلی در مهار گرانی گام بردارند

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به گرانی های موجود در جامعه اشاره و تصریح کرد: گرانی در جامعه بیداد می کند و مردم ما با تورم شدیدی مواجه هستند و باید این گرانی را مهار کرد که به طور حتم مجلس جدید می تواند در این امر بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: خوشبختانه هم اینک شاهد برخوردهای قاطع دستگاه قضا با مجرمان هستیم و امیدواریم که مجلس، دولت و قوه قضاییه با همدلی در مهار گرانی و تورم بکوشند و مردم نیز انتظار دارند که برخورد دستگاه قضا به گونه ای باشد که دیگر شاهد هیچ دزد و اختلاس گری در جامعه نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار