فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)اسلامشهر:برتری آمریکا دردنیا رو به افول است

اسلامشهر (پانا) - همایش بسیج دانش آموزی شهرستان اسلامشهر با حضورخواهر شهید حسین فهمیده،فرمانده سپاه سید الشهدا(ع)،مدیر آموزش و پرورش،عضو شورای شهر،فرماندهان بسیج دانش آموزی مدارس دختران و پسران به همراه نمایشگاه هفته بسیج در سالن فجرآموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۶۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)اسلامشهر:برتری آمریکا دردنیا رو به افول است

در این برنامه سرهنگ دوم پاسدار هادی ایلکا، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)اسلامشهردر سخنانی با گرامیداشت سالگرد شهادت امام حسن عسگری(ع) وروز مبارزه با استکبار ستیزی به راهپیمایی باشکوه روز سیزدهم آبان 98در سراسر کشور اشاره و اظهار داشت:حضور دانش آموزان ما در این حماسه بزرگ پایبند بودن نسل سوم و چهارم را به شعارهای انقلاب رانشان داد و گویای این بود که عزیزان مامیتوانند انقلاب اسلامی را به پیش ببرند.

او در ادامه افزود:بر اساس اظهارات کارشناسان جهانی و نظر سنجی‌های دانشگاه‌های بین المللی برتری آمریکا در دنیا با درخشش و رشد روز افزون نظام مقدس اسلامی در غرب آسیاروبه افول است و اتحاد جهانی بر علیه دشمن در کمرنگ شدن این نقش موثر است.

ایلکا بیان داشت:با بررسی مولفه‌های قدرت در نظامها و حکومتها در مییابیم آمریکا ادعا دارد کشورهای جهان با او یا همراه شوند و یا در این کشورها نفوذمستمر داشته باشدکه جنگهای سوریه ،یمن ،عراق و ...نشان داد آمریکا تنهاست و نظام اسلامی از قدرت بالایی برخوردار است و اتحاد دول جهان گویای این پیروزی است.

او اذعان داشت:آمریکا میخواست حوادث منطقه را به نفع خود پایان دهد و در این راستا هفت تریلیون دلار در عراق هزینه کرد،داعش را به سوریه آورد و ادعا کرد، بشار اسد یک هفته بیشتر بر سوریه حاکمیت ندارد که اکنون او با اقتدار تمام پنج سال است در سوریه حضور داردودر سوی دیگر جنگهای نیابتی را نیز راه اندازی کردکه اینها همان امپریالیسم فرهنگی،سیاسی،اقتصادی و ...هستندوهمه این هجمه‌ها با اتحاد کشورهای جهان به شکست انجامید.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)اسلامشهرتصریح کرد:در بحث انقلاب اسلامی هم به جهت اینکه کشور ما ازسالها قبل درزیر سلطه بود و با پیروزی انقلاب ما با رهبری امام راحل استقلال واقعی را خواستار بودیم،توطئه‌های بزرگی از جمله،تجزیه طلبی،ترورها،جنگ تحمیلی را راه اندازی کرد و سپس ادعا کرد نظام اسلامی باید تضعیف و مهار شودو این سیاستها هم شکست خورد.

ایلکا در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:آمریکا در دوران کنونی نیز در راستای مهار نظام اسلامی سیاستهای دیگر را در پیش گرفته که از آن جمله همسو کردن سازمان ملل با خود و مصوب کردن معاهده‌های در ظاهر زیبا ولی بی اثر،جنگ دائمی در دنیای اسلام و حضور اسراییل در کنار هر دولت آمریکایی میشود نام برد و این روشها هم دیگر پوسیده است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار